Toon posts:

Word-bestand met beschadigde tabellen?

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn moeder heeft voor haar werk een word .doc met daarin een hoop tabellen. Als je in welke Word versie dan ook het bestand opent, krijg je deze foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.boeijen/wordtabbel.jpg

Het is een doc met 51 pagina's en rond de 20 tabellen. Ik heb net geprobeerd door delen van het bestand te kopieren en kijken of er een foutmelding kwam, de foute tabellen te lokaliseren. Dit is gelukt en ik heb 4 "foute" tabellen gevonden, maar nou hou ik er 1 over die ik niet zie (ik zie gewoon geen tabel). Ik heb een stuk tekst voor me neus (zonder zo op het 1e gezicht een tabel te zien), maar toch geeft hij deze foutmelding nog.

Is er geen proggie of whatever om dit auto te fixen, want dit schiet niet op, alvast bedankt ;)

Verwijderd

al geprobeerd met openoffice.org?

nadeel van die suite is dat hij niet 100% compatible is, voordeel daarvan is dat hij een bestand totaal anders uitleest :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 00:18:
al geprobeerd met openoffice.org?
Wasda :?

Verwijderd

type dat maar eens in in je adresbalk :)

serieus: dat is een open source pakket dat min of meer exact lijkt op microsoft office. ook volledig uitwisselbaar enzo. alleen omdat microsoft de broncodes natuurlijk niet vrijgeeft hebben ze dat pakket vanaf de grond af moeten opbouwen, dus het zit volledig anders in elkaar.

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer het nu

Ok geopend en nu :?

Het ziet er toch anders uit, sommige tabellen zijn anders geconverteerd.

Ow shit, ik ben ff vergeten te zeggen geloof ik dat Word het bestand na die foutmelding wel gewoon opent, maar dat ik die foutmelding er gewoon uit wil hebben, omdat het anders niet goed te (professionieel) te gebruiken valt!

[ Voor 125% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2003 01:03 ]