razer boomslang 1000dpi, is dat wat?

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
ik heb momenteel een typhoon draadloze optische muis die zeer onzuinig met batterijen te werk gaat, irriteert mij dus mateloos dat ik iedere 2dagen de batterijen moet verwisselen.

Nu zoek ik dus een muis die goed werkt op desktop en ook lekker gamed met 1st person shooters.
de razor boomslang leek mij een mooie optie hoewel ik het draadje iets minder vindt en de bal ook.

er zijn een aantal reviews op het internet te vinden die positief zijn maar zijn vaak oud dus het is geen vergelijkingsmatriaal ivm de huidige muizen van oa. logitech die het optisch draadloos zeer lang uithouden!

Is het t' waard om een Razor boomslang te kopen voor gamen en desktop toepassingen of kan ik beter een logitech mx kopen?

Verwijderd

Je hebt een muis van Logitech die is draadloos, zuinig en heeft een zeer lage ping met de pc... het is iets met 700 ofzo, ik kom er zo gauw niet op.
maar die boomslang schijnt heel goed te zijn met gamen, maar ik heb persoonlijk iets tegen balletjes muizen...

ps.
ik vind muizen met een draad juist fijner :+

Verwijderd

Ik ben heel happy met m'n Logitech mx700....valt prima mee te gamen.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Natuurlijk werkt een Razor Boomslang ook wel prima in het gamen, die Boomslangen staan immers bekend als gamers-muizen. De MX700 werkt ook prima in games, de laser van de MX serie werkt zeer goed. Als ik b.v. spontaan snelle bewegingen maak gaat mijn cursor niet spastisch alle kanten op.

Nee, kwalitatief is er niks mis met beiden muizen. Wat alleen meer een rol speelt bij zo'n keuze is de smaak. De Razor Boomslang ziet er erg anders uit vergeleken met de MX700. Persoonlijk vind ik die Boomslang maar niks, die grote knoppen enzo moet ik niet, maar anderen vinden dat heerlijk. Ik heb het al in meerdere topics gezegd, maar ik doe het hier maar nog een keer; de beste manier om erachter te komen of een muis voor jou geschikt is en bij jou past is ze gewoon in de praktijk te proberen. Ga even langs de computerzaak op de hoek, vaak kan je dan wel even wat muizen uitproberen. Ik weet alleen niet of je de Boomslang kan testen, deze zie ik niet vaak in een computerwinkel. :o

Wbt het draadje; het draadje is niet zo erg lijkt me. Ik weet niet of je echt een hekel hebt aan bedrading e.d.? Ik heb het juist niet zo op draadloos, al dat gedoe met batterijen enzo vind ik maar niks. Dan maar gewoon werken met een draadje, ik heb d'r geen last van. Je moet zelf bepalen wat je belangrijker vindt; geen draadje of batterijen e.d..

Wat relevante topics:
[rml][ Nieuwe Logitech MX-serie]Waar voor je geld?[/rml]
Logitech MX700
Logitech MX serie, welke is de beste gamersmuis?
Logitech MX-700

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:12
aikeleer: het is natuurlijk een bewegingssensor+led en geen laser in je geliefde muis ;)

over de boomslang kan ik alleen maar zeggen: als je ervoor kiest en het bevalt je wil je nooit meer wat anders. zou je ervoor kiezen, ga dan wel voor de boomslang 2100 die elk moment uit kan komen want de oudere series vertonen wat gebreken wat je brakke tracking kan bezorgen. zelf gebruik ik al jaren een boomslang2k en ik ben uiterst tevree. de enige muis die nog mijn interesse heeft naast de boomslang series is de nieuwe rotokiller, maar of ik daar aan ga beginnen ben ik nog niet uit.

[ Voor 3% gewijzigd door P5ycho op 07-07-2003 01:05 ]

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Neem dan meteen de 2000dpi versie.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:38

LopeZ

Too much is never enough

Zoek eens voor de grap. De muis is intussen ook al way verouderd.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.