Ok vandaag dus bij CoolerMaster geweest.
De Musketeer 2 bestaat net als zijn voorganger uit 3 metertjes echter deze keer uit:
CH-L | CPU temp | CH-R
maw: links zit een meter hoeveel de linkerboxen geluid maken, dan komt er een schakelaar waarmee je het volume van die kant traploos kan instellen, in het midden een meter voor de CPU temperatuur (als ik het goed heb iig), rechts hetzelfde als links maar dan voor rechts en ook met schakelaar.
Verder is er nog de mogelijkheid om verschillende kleuren licht in te stellen. Rood/groen/blauw/geel enz. maar je kan hem ook laten knipperen. Op zich een heel mooi ding...
Verder stond er ook nog de Aquagate. Dit ding is echt mooi. Zoals de naam al zegt is het eigenlijk de poort naar de waterkoeling. Het is een apparaat dat intern en extern gebruikt kan worden. Heel mooi design. Het past in twee 5,25"bays maar het kan ook in één 5,25"bay. Er zit namelijk een klein controlpaneeltje op wat je eruit kunt halen en in een apart 5,25" houdertje kan plaatsen. Leuk bedacht zo.
Ik heb wel foto's maar die mag ik niet posten omdat het nog allemaal naarbuiten moet komen op de Cebit. (en ze zijn trouwens niet eens van zo'n dergelijke kwaliteit dat het de moeite waard is, ik heb ze met mijn telefoon genomen

)
De Cebit is trouwens dit jaar alleen al voor Cooler Master de moeite waard om naartoe te gaan want ik heb me toch wat mooi spul gezien daar.
Verder verklap ik niks meer alleen nog dat ze nog een nieuwe, mooie case uit gaan brengen...