Ik wil digitale foto's laten afdrukken (eerste keer). Nou heb ik begrepen dat Hema goed is en niet duur is. Voordeel is ook dat ik m'n foto's niet hoef te verkleinen zoals bij bijvoorbeeld Kruidvat wel het geval is. Nadeel is, zoals ik heb begrepen, dat Hema niet 4:3 ondersteunt, en zo komt het wel uit m'n digicam 
Mijn vraag, hoe doen jullie dat ? Sturen jullie gewoon 4:3 foto's op en dat dan boven en onder randjes worden afgesneden ? Dat was ik eigenlijk van plan omdat ik weinig zin heb om 60 foto's te gaan croppen.
Nou heb ik bij Hema een account aangemaakt en wilde ik dus foto's gaan uploaden. Allereerst is die Hema site echt retetraag en als ik dan in het volgende scherm kom;
Iemand die dit probleem ook heeft ? Misschien een setting die ergens verkeerd staat in IE ofzo ?
Ik zou graag een andere service kiezen als Hema niet zo goed en goedkoop was, ik vind het tot nu toe allemaal een beetje zuigen eigenlijk

Mijn vraag, hoe doen jullie dat ? Sturen jullie gewoon 4:3 foto's op en dat dan boven en onder randjes worden afgesneden ? Dat was ik eigenlijk van plan omdat ik weinig zin heb om 60 foto's te gaan croppen.
Nou heb ik bij Hema een account aangemaakt en wilde ik dus foto's gaan uploaden. Allereerst is die Hema site echt retetraag en als ik dan in het volgende scherm kom;
Dan is er helemaal geen knop 'Toevoegen' te bekennenKlik op de knop 'Toevoegen' en selecteer de .JPG fotobestanden op uw computer waarvan u een bestelling wilt plaatsen. U kunt per bestelling maximaal 99 bestanden selecteren.
U kunt tijdens deze sessie nog 99 bestanden naar HEMA versturen.
Iemand die dit probleem ook heeft ? Misschien een setting die ergens verkeerd staat in IE ofzo ?
Ik zou graag een andere service kiezen als Hema niet zo goed en goedkoop was, ik vind het tot nu toe allemaal een beetje zuigen eigenlijk