Toon posts:

MSN 6 Mogelijk meer emoticons in emoticon picker?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om het standaard aantal weergegeven emoticons in de drop-down-list te vergroten naar bijvoorbeeld 50 emoticons?
Kan hierover niets vinden op internet.
Lijkt me wel handig als je net als mij een super lijst custom emoticons op de computer hebt staan.

Misschien zijn er hier handige mensen met een kleine tweak voor MSN?

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Mja dat heb ik nu ook. Ik heb een stapel smilies, maar meer dan de helft zie je niet eens. En om al die commands nou uit me hoofd te leren is ook wat van het goede :)

Ben benieuwd naar een oplossing :)

[ Voor 23% gewijzigd door GGS_VR6 op 06-07-2003 22:29 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:22

NoTimeRemains

I know

is er geen patch voor de smilies voor de tweakers/got/fok?

This is the Way.

• GGS_VR6
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

HIValicious schreef op 07 July 2003 @ 08:07:
is er geen patch voor de smilies voor de tweakers/got/fok?
:? :?

offtopic:
Maak je icon es wat kleiner qua bestandsgrootte

‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Ja dat zou ik ook wel leuk vinden. De lijst is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te klein.

Verwijderd

Hmm...ik dacht dat je met msn6.0 zelf emoticons kan toevoegen. Ik weet alleen niet hoeveel in het totaal, maar toch wel aardig wat dacht ik.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:32

CAP-Team

XBL: CAPTeam

daar gaat het niet om, het gaat om het lijstje dat je te ZIEN krijgt als je op een emoticon klikt. Je ziet maar iets van 10 custom smileys terwijl je er misschien wel 30 hebt. De overige 20 zie je dan niet.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

Weet iemand trouwens wat de resolutie van een goed emoction bestandje is? 19 bij 19 pixels?

• GGS_VR6
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Verwijderd schreef op 08 juli 2003 @ 14:15:
Weet iemand trouwens wat de resolutie van een goed emoction bestandje is? 19 bij 19 pixels?
Yup, had je ook wel elders kunnen vinden :)

‹(◕‿◕)›

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-09 21:03

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Verwijderd schreef op 08 juli 2003 @ 10:17:
Hmm...ik dacht dat je met msn6.0 zelf emoticons kan toevoegen. Ik weet alleen niet hoeveel in het totaal, maar toch wel aardig wat dacht ik.
Ik zit nu op 117, en bij de laatsten ging het wat stroever. Dan open je het icon-scherm en dan knalt MSN eruit. Open je MSN weer en dan kun je gewoon weer verder :D

Maar on-topic:
Als je een goede indeling maakt wat betreft je emoticons dat heb je zo'n scherm helemaal niet nodig. Ik gebruik de GoT-smileys veel liever dan die rare MSN 4.x/5.x/6.x dingen. Ik gebruik dezelfde code als hier op het forum, maar dan met een extra dubbele punt ervoor.

Dus: ::) is bij mij :)

Voor een andere serie (MSN 3.x-icons), gebruik ik dezelfde truuk, alleen geen dubbele punt maar een {

Voor series zoals die vernoemd staan in het grote MSN6-topic waarbij je meerdere plaatjes achter elkaar zet kun je ook een systeem gebruiken:

| serienummer | volgplaatje

Serie 1 is bij mij een reclamebalkje van Jupilerbier en zou als volgt afgebeeld worden:
|1|1|1|2|1|3|1|4|1|5

--

Het werkt echt prima. Neemt niet weg dat ik een paar smileys nog niet onder de knie heb en dan heb ik er precies 10 in dat klapmenuutje zitten. Maar een klapmenu van 50 emoticons extra: da's een hoop hoor.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Verwijderd

Topicstarter
Ja hier ben ik weer.
Daar ging het me idd niet om! geen truukjes om ze te onthouden of hoeveel je er wel niet kunt toevoegen. Gewoon een grotere lijst met meer eigen emoticons (alle) in het dropdownmenu(emoticon-picker).

Zal wel eens iemand zo'n handige patch voormaken, zal t niet.
thx anyway

Verwijderd

juist d[-.-]b

Verwijderd

Is het anders niet mogelijk de bestaande emoticons te vervangen voor custom ones?!

Met Plus kan het trouwens ook niet, die ruimte vergroten.... :'(

Verwijderd

dat vraag ik mij iig ook af...ik moet helemaal geen domme pizza in m'n dropmenu hebben :( kan je dat niet ergens in de mappen van msn veranderen of zo?

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-09 23:00
lol ik zocht hier ook net naar... ik had het ergens langs zien flitsen maar via de search kwam ik hier terrecht :(

Verwijderd

Met plus krijg je wel zodra je ( intyped, ook een overzichtje. hier zitten er geloof ik meer in dan bij het standaard schermpje. misschien is er één of andere ini waar deze icoons inzitten.

Verwijderd

misschien dat het met resource hacker wil

gwoon ff msglang.dll bewerken

Verwijderd

Topicstarter
Dat klinkt wel logisch een ini file bewerken maar welke? er moet vast wel ergens ingesteld staan hoeveel emoticons er in de displaylist worden getoont...

• GGS_VR6
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Verwijderd schreef op 04 September 2003 @ 10:11:
misschien dat het met resource hacker wil

gwoon ff msglang.dll bewerken
Gewoon :? Dat doe je niet zomaar ff hoor, zoek maar es uit welke cijfer of dergelijke je hebben moet :P

‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
idd maar er hangen hier toch wel echte modders uit? lijkt me stug dat wij de enigen zijn die zich dit afvragen.
Gewoon de dropdown (display)-list uitbreiden tot ca 50 of van mij part 100 emoticons.
Lijkt zo eenvoudig :S

Verwijderd

Topicstarter
dus niemand heeft nog een oplossing gevonden? errug jammer :(

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
*schopje* iemand een idee?

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar, ik ga hem zelf proberen te programmeren in Delphi 7 en zal jullie hier op de hoogte houden!
Natuurlijk zit ik dan wel met het volgende hoe lees ik al die custom emoticons uit? uit welke ine of dll haal je die gegevens... >>zucht<< I give it a try

Verwijderd

Topicstarter
**meteen een schopje en mijn eerste probleem alweer. Ik kan maar niet hooken aan MSN en vind maar weinig duidelijke pagina's op het net. Alleen in Visual Basic en niet in DElphi.
Goed we gaan nog eens zoeken. iemand die handiger is als mij met dit soort dingen?

Verwijderd

JA Dat lijk mij ook gaaf! is er iemand die dit kan maken of bestaat het al? jongens zoek allemaal even mee aub. en post hier je resultaten...
Pagina: 1