[CS] mousefix icm refreshratefix

Pagina: 1
Acties:

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-12-2025

t!mP

is inflatie gevoelig

Topicstarter
Ik heb een vrij raar probleem, in win xp en win 2k is het bekent dat er een bug is met de 60 Hz. Ook is het bekend dat je doormiddel van je registry tweaken je muisacceleratie kwijt kan raken.

Nadat ik de refreshrate fix heb geinstalleerd lijkt de mousefix niet meer te werken.
Ik heb een vrij lage sens ( windows 98 ed 1.2 / windows std sens ). Nu wil ik graag weer precies dezelfde sens als met de 60 Hz.

In win xp komt die ( 60 Hz instelling ) sens op 3.4 met mousefix. Install ik dan de refreshrate fix gaat de snelheid van de muis ineens omhoog, om het ongeveer gelijk te krijgen zit ik dan op 2.4.

Met de refeshrate fix heb ik 85 en 100 Hz getest beide zelfde probleem (reso : 640x480).

Ook heb ik de toevoegingen achter de hl.exe geprobeert (-noforcemparms -noforcemaccel ).

Dus door het verhogen van mijn Hz reageert me muis ook anders, hoe kan dit? Dit is in het kort samengevat de vraag.

Plz alleen reageren met een goed antw. of ingeving. Geen geblaat van doe je sens wat lager etc etc.

uiteraard heb ik de search ed goed doorgepluist.

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-02 07:50

PnD

like in Pinda ^_^

Nou kijk.....

ik weet het ook niet dus

Modbreak:
Ga een hobby zoeken.

[ Voor 72% gewijzigd door M@NIC op 07-07-2003 20:10 ]

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Raar :?
Misschien dat het wel werkt als je je monitor refreshrate verhoogt door middel van je drivers ipv je reg-edit. (Ati: Display properties > Settings > advanced > displays > select je monitor > DirectX Override Refresh Rate op het hoogst zetten).

🌞🍃

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:22

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Je refresh rate heeft geen invloed op je muis snelheid.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• t!mP

t!mP

is inflatie gevoelig

Topicstarter
THW Arie schreef op 07 July 2003 @ 20:04:
Je refresh rate heeft geen invloed op je muis snelheid.
Dat dacht ik ook arie ;)

Op 60 Hz werkt de muisfix geen versnelling en sens 3.4
Op 100 Hz ed. werkt de muisfix misschien wel maar staat die veel sneller en omdat de composeren staat 2.4 dan ongeveer gelijk aan 3.4.

Format gedaan ivm reg cleaaanen. K weet cker dat het hierdoor komt.

[ Voor 43% gewijzigd door t!mP op 08-07-2003 00:58 ]

• t!mP

t!mP

is inflatie gevoelig

Topicstarter
DataBeest schreef op 07 July 2003 @ 20:01:
Raar :?
Misschien dat het wel werkt als je je monitor refreshrate verhoogt door middel van je drivers ipv je reg-edit. (Ati: Display properties > Settings > advanced > displays > select je monitor > DirectX Override Refresh Rate op het hoogst zetten).
Dat heb ik uiteraard gedaan (btw het is volgens mij een bug van nvidia icm win2k en xp), maar dat is het aantal Hz in windows en staat los van de resolutie (Hz) in games.
PnD schreef op 07 July 2003 @ 19:52:
Nou kijk.....

ik weet het ook niet dus
pinda ooner ;p ssssttt

Omg dubbelpost / foutje 8)7

[ Voor 63% gewijzigd door t!mP op 08-07-2003 01:05 ]

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Semi-offtopic: nee hoor, ligt toch echt aan 2k/XP, zie http://www.xp-refresh.net/ (staan ook vershchillende fixes op).

• t!mP

t!mP

is inflatie gevoelig

Topicstarter
Rafe schreef op 08 July 2003 @ 01:46:
Semi-offtopic: nee hoor, ligt toch echt aan 2k/XP, zie http://www.xp-refresh.net/ (staan ook vershchillende fixes op).
Als je me post goed leest ;P dan staat er niet dat ik niet meer dan 60 Hz kan krijgen maar dat me mouse sensitivity ook 'verandert', k vind dit echt heel raar.
En ja tis echt zo, k heb windows aantal keer installed zonder die refreshrate fix, mousefix eroverheen en sensitivity 3.4 en met die fix sens ongeveer 2.4.
K snap dat verschil niet, het lijkt net of die mousefix dan niet meer werkt ;x.
Pagina: 1