Zoals de topictitel al zegt, ik krijg corrupted data op me hd (xp start niet meer op en meot het opnieuw instalelren, voor de rest is alles nog 100%) als ik de fsb tussen de 190-200 mhz zet... waar kan dit aan liggen? Ik dacht zelf aan de pci bus die te hoog komt (38-40mhz) maar zo hoog is dit toch nog niet?
Het is dus een xp1800 die dan op 11.5x 190-200 draait (tussen die regioo gaat het fout
) op een asus a7v8x moederbord.
Kan het ook aan het geheugen liggen? er zit nu een 512 266mhz kingston ddr in.
Ikzelf heb het gevoel dat de cpu veeeel meer aan kan... hij wordt ook niet warm en ook het voltage is nog niet op zijn max gezet. Dit alles gewoon aircooled.
Maar het is nogal vervelend als je telkens windows xp opnieuw moet installeeren, dat test niet echt fijn.
Vast bedankt
P.s ik heb mischien nog een xp1800 over, dezelfde als ik nu oo heb.. ( axda jiumb week 11 2003)
Het is dus een xp1800 die dan op 11.5x 190-200 draait (tussen die regioo gaat het fout
Kan het ook aan het geheugen liggen? er zit nu een 512 266mhz kingston ddr in.
Ikzelf heb het gevoel dat de cpu veeeel meer aan kan... hij wordt ook niet warm en ook het voltage is nog niet op zijn max gezet. Dit alles gewoon aircooled.
Maar het is nogal vervelend als je telkens windows xp opnieuw moet installeeren, dat test niet echt fijn.
Vast bedankt
P.s ik heb mischien nog een xp1800 over, dezelfde als ik nu oo heb.. ( axda jiumb week 11 2003)
https://wren.co/join/Devian