[canoscan D1250U2] werkt niet meer na reinstall xp

Pagina: 1
Acties:

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-04 09:36
een vriend van mij heeft pas een hdd crash gehad en daarna een nieuwe hdd gehad en daar weer windows XP op geinstalleerd. op de oude werkte de scanner perfect (onder XP dus). na de nieuwe install ziet XP de scanner als een onbekend apparaat en werken ook de nieuwste drivers niet. de scanner opnieuw inpluggen heeft geen zin. ik heb de search gebruikt maar daarin wordt geen oplossing gegeven.

Verwijderd

Driver downloaden..:)

Woops

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2004 16:58 ]

• IKKE86
lees de openingspost nog is
na de nieuwe install ziet XP de scanner als een onbekend apparaat en werken ook de nieuwste drivers niet.

• Coos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-06 22:43

Coos

Aim High, Shoot Low

Ik heb ook ooit zoiets gehad, maar dan met een USB netwerkkaart. Hij was niet te installeren, drivers herkenden hem niet en hij werd genoteerd als unknown USB Device. Ik heb toen een uninstall gedaan van die unknown usb device, dat ding eruit getrokken, pc gereboot en toen hij helemaal klaar was die usb netwerkkaart er opnieuw in gestopt. Toen werd hij wel herkend en de drivers werden gelijk (zaten in windows xp systeem) geinstalleerd. Misschien moet je dit ook eens proberen, het kan zijn dat hij de scanner al verkeerd aangewezen heeft op het moment dat de usb plug erin gestopt werd. Daardoor ontstaat de kans dat hij denkt dat het een printer (ik zeg maar wat) is, en daardoor niet accepteerd dat je scanner drivers wilt installeren.

Nooit geschoten is altijd mis | System specs

• IKKE86
kijk daar heb ik wat aan, bedankt voor de tip Coos zal het morgen proberen

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:33
Jup.. dat zelfe probleem gehad met m'n canoscan U656... De manier van Coos werkte toen ook bij mij..

Pvouput live

• Coos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-06 22:43

Coos

Aim High, Shoot Low

En is er al wat meer bekend??????

Nooit geschoten is altijd mis | System specs

• IKKE86
Coos schreef op 07 July 2003 @ 17:10:
En is er al wat meer bekend??????
jazeker, namelijk dat het niet werkt :'( . ik heb het hele zooitje meerdere keren opnieuw geinstalleerd maar hij blijft m als een onbekend apparaat zien :?

• IKKE86
het is eindelijk opgelost, de drivers die worden meegeleverd ziet de virusscanner als virus. door de virusscan af te sluiten en de pc opnieuw op te starten kun je de scanner installeren.

[ Voor 179% gewijzigd door IKKE86 op 08-07-2003 19:29 . Reden: oplossing gevonden ]

Pagina: 1