1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
1. Die code KAN(!!!) 12345 zijn, probeer die eens, of 1234. Zijn standaard codes.
2. Zoveel als je simkaart aan kan.. is per provider / simkaart verschillend.
Beveiligingscode staat als het goed is toch echt wel in je handleiding, als je 'm niet hebt veranderd is dit 12345. In een heel enkel geval (afhankelijk van de SIMkaart) vraagt ie specifiek om PIN2, die heb je inderdaad niet. Enige om eromheen te komen is dat een andere SIM er even in te stoppen.
De inbox kan 150 SMS berichten aan, deze staan in het toestelgeheugen. Daarna gaat ie verder op de SIMkaart, hoeveel er daar nog opstaan is afhankelijk van je type SIMkaart. Meestal tussen de 5 en de 25. Als ie vol is krijg je een waarschuwing, binnenkomende SMS berichten blijven dan tijdelijk op het netwerk hangen tot je weer plek hebt in je toestel.
De inbox kan 150 SMS berichten aan, deze staan in het toestelgeheugen. Daarna gaat ie verder op de SIMkaart, hoeveel er daar nog opstaan is afhankelijk van je type SIMkaart. Meestal tussen de 5 en de 25. Als ie vol is krijg je een waarschuwing, binnenkomende SMS berichten blijven dan tijdelijk op het netwerk hangen tot je weer plek hebt in je toestel.
1. Nee, dat had ik al geprobeerd... net zoals 0000 ed.Weppel schreef op 06 July 2003 @ 20:57:
1. Die code KAN(!!!) 12345 zijn, probeer die eens, of 1234. Zijn standaard codes.
2. En 'waarschuwt' mijn telefoon dan? Want als hij vol zit dan komen er geen nieuwe meer binnen...
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Hoe weet je dat dat er 150 zijn? En waarom staat het niet in de handleiding hoeveel het er zijn?Korakal schreef op 06 July 2003 @ 20:59:
Beveiligingscode staat als het goed is toch echt wel in je handleiding, als je 'm niet hebt veranderd is dit 12345. In een heel enkel geval (afhankelijk van de SIMkaart) vraagt ie specifiek om PIN2, die heb je inderdaad niet. Enige om eromheen te komen is dat een andere SIM er even in te stoppen.
Zie de post boven mij.. net even iets duidelijkerGalois schreef op 06 juli 2003 @ 21:00:
[...]
1. Nee, dat had ik al geprobeerd... net zoals 0000 ed.
2. En 'waarschuwt' mijn telefoon dan? Want als hij vol zit dan komen er geen nieuwe meer binnen...
Verwijderd
De 8210 waarschuwt als er geen smsje meer bij kan. Dit doet hij door het envelopje te laten knipperen. Ik neem aan dat de 6510, aangezien het een nieuwer model is, ook doet.
Niet alle specs staan overal beschrevenGalois schreef op 06 juli 2003 @ 21:01:
[...]
Hoe weet je dat dat er 150 zijn? En waarom staat het niet in de handleiding hoeveel het er zijn?
Ik heb er rond de 160 in staan nu en krijg regelmatig een waarschuwing: Berichtgeheugen bijna vol. En om de lieve-vrede-wil wis ik er dan een paar
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Specs
Die code is standaart 12345 volgens mij (was bij mij wel), maar dat staat ook in je handleiding.
Beetje beter zoeken
Als je geheugen vol is komt er een knipperent evoulopje in beeld. Als je dan nog een SMSje krijgt komt er "Bericht geheugen vol" te staan.Bericht: tot 150 tekstberichten, 50 beeldberichten of een combinatie van beide
Die code is standaart 12345 volgens mij (was bij mij wel), maar dat staat ook in je handleiding.
Beetje beter zoeken
Die code is idd standaard 12345 maar die kan je natuurlijk zo zelf wijzigen. Fat chance dat de vorige gebruiker gewoon z'n eigen code heeft ingesteld
Wees consequent, maar niet altijd
Pagina: 1