Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Waar op plakbaar haar te krijgen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met een home-made case, nu wil ik hem gaan beplakken.
Maar wat mij nog gaver lijkt is om hem wat HAAR te geven ( jah je leest het goed ).

Zie deze voorbeeld pic :

Afbeeldingslocatie: http://www.snurp.nl/images/case02_jpg.jpg

Heeft iemand zoiets in een winkel zien liggen of bij de doe het zelf zaak ?

PS : Ik heb gesearcht en alle winkels bij langs geweest ;(

edit:
Ik meende dat LUNA ook een X zoiets gebruikt had.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2003 20:18 ]

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 13:33
Als je naar een stoffen winkel gaat, dan zou je dit vast moeten kunnen kopen. Moderne stoelen zijn ook wel is bekleed met dat spul.

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-11 09:48
Dat spul kun je op de Haagse Mart kopen. Is alleen niet plakbaar! Gewoon bisonkit doet wonderen :+

jE BENT TOCH EEN TWEAKER!

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Verwijderd

Topicstarter
dinokiller schreef op 06 July 2003 @ 20:21:
Als je naar een stoffen winkel gaat, dan zou je dit vast moeten kunnen kopen. Moderne stoelen zijn ook wel is bekleed met dat spul.
ROFL.....en de lokale-stof-boer die heeft het niet ( jah ik woon in een GAT ik weet het ! )

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Inderdaad, je kunt gewoon in een stoffenzaak dit soort materiaal kopen. Opplakken doe je met lijm en als het ooit nog los moet dan gebruik je dubbelzijdig tape. :)

Het leven is soms makkelijker dan je denkt. ;)

Edit:
Op de markt kom je het ook wel eens tegen.

[ Voor 12% gewijzigd door bazs2000 op 06-07-2003 20:24 ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

ik zag laatst bij een hobbywinkel hier zo'n spuitbus met spray lijm staan. Lijkt me ideaa. Als ik het me goed herinner heeft Luna eens zoiets gemaakt en er iets van een howto over geplaatst op GoT. zoek maar eens op monster ofzo.

Verwijderd

Resetim heeft ook een case met 'haar'. Mormelcase of zoiets, je zou ff op zn site moeten kijken of em even mailen

Het is troep trouwens, er blijft haar uitvallen tot er niks meer opzit, alles komt eronder te zitten. En verzameld er zich geen statische electriciteit in ?
Pagina: 1