Toon posts:

Prijs voor website

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
People,

Ik wist niet waar ik deze topic onder moest plaatsen, hoop dat ie hier goed staat. Heb onlangs een opdracht gekregen van een bedrijf voor het maken van een website (een makelaardij gebeuren). De website zal zeer aantrekkelijk zijn (vette design) en natuurlijk komt er een database eraan te hangen (PHP, mysql).

Daarnaast ontwikkel ik een CMS (Control Management System) zodat het bedrijf de website makkelijk kan beheren.

Maar ik weet absoluut niet wat ik kan vragen voor zo'n website. Weet iemand dat misschien? Of is er een site waar ik deze informatie vandaan kan halen?

Alvast dank
Issy

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
P&W FAQ - Hoeveel kan ik vragen voor ...? :?
verder is er weinig van te zeggen door ons, zoiets hangt echt van veel dingen af

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Verwijderd

dit is een vraag waar je heel veel antwoorden op kan krijgen
laat eerst eens wat werk van je zien + je CMS

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

CMS is toch Content Management System :?

En je kunt er 200 voor vragen maar ook 10000. Ligt er net aan wat voor een uurloon je hanteerd, welke onkosten je maakt, wat er aan belasting afgaat, enz, enz.

[ Voor 64% gewijzigd door André op 06-07-2003 20:01 ]

Verwijderd

zodra je het hebt over een makelaarskantoor en "een vette design" kun je er naar mijn mening helemaal niets voor vragen, want dan heb je een paar dingen duidelijk niet begrepen. Net zoals CMS niet staat voor Control maar Content Management System.

Verwijderd

Topicstarter
PeoPle,
't is een typfoutje geweest van dat Control, 't is idd Content. Mijn excuses daarvoor.
Maar een aantal dingen zijn mij nu wel duidelijk, en weet nu ook wat ik ervoor kan vragen.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

Ja had ook eerst kunnen zoeken, want deze vraag is al minstens 100 keer gesteld in W&G en bijna iedere keer gesloten.

http://search.gathering.tweakers.net/forum/find/poster/42852

Net als de andere topics die snel dicht gaan kun je beter eerst even zoeken, want het kan zijn dat je vraag al een keer gesteld is. Tenzij je er natuurlijk weer aan andere draai aan kunt geven, of dat je met een specifieker probleem zit. :)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

Een tip die overal gegeven wordt:

Bereken je uren ;) Neem een aannemelijk uurtarief en doe dit maal het aantal uur dat je ermee bezig bent.. Heel simpel, zo werkt het bij de supermarkt zelfs ;)

Zie verder de ovrige opmerkingen.. dit soort topics zijn al honderd keer langsgekomen.. Feit is dat wij weinig voor je kunnen doen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.