Toon posts:

[MSN 6.0] GEEN verbinding (sorry de vorige x iets vergeten)

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
quote:
[omdat er in het grote msn topic deel 2 niet gereageerd wordt zet ik het hier maar even neer ]
Bij mij heb ik ook een probleem met msn namelijk dat er onder het tabblad verbinding gewoon staat dat er GEEN verbinding met msn messenger service is. Ik kan me ook niet aanmelden terwijl dat gisteren nog wel ging en ik heb niets aan de configuratie veranderd. Er staat windows XP op en msn 6.0 beta nederlandse versie voor windows xp.
Alvast bedankt

Ok dit klopte niet helemaal maar ik was vergeten erbij te zetten dat msn op een andere pc wel gewoon inlogt. Het is dus een softwarematig probleem maar ik kan er niet achter komen welk. :'(

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 08:39
Verwijderd schreef op 06 juli 2003 @ 19:45:
Ok dit klopte niet helemaal maar ik was vergeten erbij te zetten dat msn op een andere pc wel gewoon inlogt. Het is dus een softwarematig probleem maar ik kan er niet achter komen welk. :'(
Als de andere PC een andere versie van MSN heeft moet je die gewoon eens uitproberen. Verder kon dit gewoon Het Grote MSN Messenger Topic (deel 2) of MSN Messenger 6.0 aangekondigd. :) Zoals momania zei in z'n sluitpost: MSN 6.0 is beta en zal dus niet perfect werken, wat je nu dus ook wel merkt.

The devil is in the details.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Mail het anders even naar MS. Je bent klaarblijkelijk een beta-tester daar je met een beta pakket werkt. ;)

Maar goed, zoals MaRc0 al aangeeft, er zijn andere topics hierover, gewoon even centraal houden. En dat er niet 1-2-3 gereageerd wordt op je vraag is geen reden om dan ook maar een extra topic aan te maken :)

[ Voor 1% gewijzigd door Rafe op 06-07-2003 19:57 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

MSN Messenger 6.0 aangekondigd.
Zie daar de openingspost, kijk eens of je datum goed staat enzo. En kijk ook even door het topic heen, daar staan redelijk wat tips.

Dit topic is gesloten.