Toon posts:

[MSN] GEEN verbinding

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
[omdat er in het grote msn topic deel 2 niet gereageerd wordt zet ik het hier maar even neer :? ]
Bij mij heb ik ook een probleem met msn namelijk dat er onder het tabblad verbinding gewoon staat dat er GEEN verbinding met msn messenger service is. :r Ik kan me ook niet aanmelden terwijl dat gisteren nog wel ging en ik heb niets aan de configuratie veranderd. Er staat windows XP op en msn 6.0 beta nederlandse versie voor windows xp.
Alvast bedankt _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Geduld is een schone kunst. :?

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Deze gelezen @ TS: MSN down :?
Als je denkt dat MSN of Hotmail (of een andere dienst natuurlijk) tijdelijk down is, geef ik je deze quote uit de IT FAQ :

quote:
--------------------------------------------------------------------------------

Topics als "MSN down !!?!" -> Dit soort topics worden gesloten, of naar de HK gemoved. MSN/ICQ is gewoon om de zoveel tijd down, en het heeft geen zin om dit elke keer van 500 mensen te horen.

[ Voor 119% gewijzigd door aReaRe op 06-07-2003 18:35 . Reden: typo + aanvulling ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 08:39
Daar dacht ik als eerste ook aan, maar ik heb wel gewoon verbinding met MSN (via Trillian), dus dat gaat hier niet helemaal op.

Wel zag ik een paar dagen geleden dat wel meer mensen verbindingsproblemen hadden met MSN 6, maar dat niet hadden met MSN 4.x, probeer dat dus eerst eens uit :) (MSN 6 is nog beta, dus er kunnen nog heel wat foutjes in zitten)

The devil is in the details.

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

MaRc0 schreef op 06 July 2003 @ 18:36:
[...]

(MSN 6 is nog beta, dus er kunnen nog heel wat foutjes in zitten)
Inderdaad, dat is het nadeel van beta's ;)

* aReaRe wacht wel op de officiele release :P

offtopic:
Ik heb een TR aangemaakt, ff wachten op de modjes enzo ;)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:23

momania

iPhone 30! Bam!

Duidelijk dus.
Het is nog een BETA, dus verwacht niet dat alles vlekkeloos werkt. :)

Verder gewoon geduld hebben en je vraag hier posten: Het Grote MSN Messenger Topic (deel 2)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.