[feat] 'locken' van reactie's

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Is het niet mogelijk dat een mod, als hij een reactie van iemand anders wijzigt (modbreak bijvoorbeeld), een optie kan afvinken waarmee een reactie wordt 'gesloten', en dat alleen mods daarna die reactie nog kunnen wijzigen.

Hiermee voorkom je dat de user 'terugpraat' in zijn eigen reply tegen je, en daarmee de HTML sloopt, dat van de kapotte HTML weer een topicreport wordt gemaakt, enzovoorts (is dus daarnet allemaal gebeurt 8)7 ).

Kortom, boven het reply-edit scherm (bij "Laat HTML zien?"), een checkbox waarmee dat kan. Voorbeeldje:

Sluit reply? Ja, sluit deze reply tegen user-edits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Van vergelijkbaar allooi: [rml][ php/mysql] Verlopen session data uit mysql verwijderen *[/rml]

Dat topic heb ik gesloten nadat de TS 4 keer z'n openingspost had aangepast zodat alle reacties offtopic leken en hij minder stupide overkwam.

Lijkt me dat een post sowieso niet meer geedit mag worden nadat een mod eraan heeft gezeten (voordat ze modbreak weghalen... :Z)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KolNedra
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-04-2020

KolNedra

...

Wat ik zelf vind, is dat je een soort van "edit history" moet zien :)

[ Voor 11% gewijzigd door KolNedra op 06-07-2003 17:59 ]

::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Het hoeft denk ik niet persé te gebeuren, bijv. in het "post je desktop" topic, als daar iemand is te vergeten te resizen terwijl de rest van zijn post wel in orde is (links naar originele wallpaper en skins), hoeft zijn reactie imho niet gelocked te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KolNedra schreef op 06 juli 2003 @ 17:58:
Wat ik zelf vind, is dat je een soort van "edit history" moet zien :)
De mods dan ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:24

ripexx

bibs

buit is binnen sukkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM