Toon posts:

Asheron's Call 2 trial workaround?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe ik die trail van 15 dagen kan doen zonder die 1gb te downloaden? Er staat op de site : http://microsoftgamesinsider.com/ac2/freetrial.htm
Dat het te doen is als je een cd hebt (Heb 2 pcs naast elkaar wil af en toe kunnen ac2'en tegen elkaar)

Iemand ideeen? alvast bedankt........

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:57
Dit is denk ik toch echt de goedkoopste manier. Je zou het spel kunnen kopen en dan een maand gratis spelen ofzo, maar dat kost een stuk meer dan één keer die 1 GB downloaden denk ik :)
Als het teveel is omdat je een slome verbinding hebt kun je het eventueel aan iemand anders vragen die het dan op cdrom brandt :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
hmmms is niet helemaal het antwoord wat ik zoek.
De site zelf geeft al aan dat je met de cd geen download hoeft te doen , maar jje wel een workaround nodig hebt. en die zoek ik dus.....
Maar zie het al ikzelf was niet helemaal duidelijk.
Ik heb de Cd al... op 1 pc geinstallerd , nu wil ik voor die andere die 15 dagen trial hebben. Maar installeren vanaf die cd.....

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Move > Spielerij - Problemen & Vragen + onzin verwijderd

Verwijderd

wat gebeurt er dan als je hem gewoon installeerd? wanneer zou je moeten registreren...
en is AC2 geen MMORPG? kan je die ook tegen elkaar spelen zonder centrale servers?

Verwijderd

Installeer AC2
Opstarten met:
"C:\Program Files\Microsoft Games\Asheron's Call 2\launcher.exe" /trial
een email adress verzinnen (een andere dus dan op je eerste installatie)
inloggen op server
klaar
wat gebeurt er dan als je hem gewoon installeerd? wanneer zou je moeten registreren...
en is AC2 geen MMORPG? kan je die ook tegen elkaar spelen zonder centrale servers?
Na die 15 dagen kan je simpelweg niet meer spelen, tenzij je dus je betalingsgegevens invult.
En je kan het alleen op de centrale servers zelf spelen (er zijn Europese servers beschikbaar)
Pagina: 1