Ik heb een oude K6/2 bak en in de kast zit een nogal luidruchtige voeding. Ik heb de fan eruit gehaald en vervangen door een fan waarbij ik de geluidssterkte (en daarmee ook de rotatiesnelheid denk ik) kan regelen. mijn vraag is, als deze ventilator op z'n laagste stand staat (vrijwel geruisloos) is dit dan schadelijk voor de voeding? ik heb ook de optie om de kap van de voeding eraf te laten, dit moet ook schelen denk ik en is ook niet gevaarlijk aangezien de kast altijd dicht is.
als ik dom bezig ben of verbetering nodig heb, verbeter me alsjeblieft want ik heb hier totaal geen ervaring mee. bedankt voor de reacties in ieder geval.
(De vervangende fan krijgt zijn voeding van het moederboard dus ik heb niet zitten klooien met solderen etc in de voeding zelf)
als ik dom bezig ben of verbetering nodig heb, verbeter me alsjeblieft want ik heb hier totaal geen ervaring mee. bedankt voor de reacties in ieder geval.
(De vervangende fan krijgt zijn voeding van het moederboard dus ik heb niet zitten klooien met solderen etc in de voeding zelf)