Beste helpers,
Ik zit met een gigantisch probleem.
Ik heb een PII systeem en sinds een paar maanden heb ik als ik iets download of kopieer van mijn cd-rom een crc error of andere meldingen. In ieder geval de bestanden zijn niet goed.
Als ik het met mijn laptop doe wel, dus de cd's en gedownloade bestanden zijn goed.
op één of andere manier wil het niet goed op mijn harde schijf komen ik heb echt alles geprobeerd maar niets wil lukken. Zelfs van scratch begonnen en alles opnieuw geinstaleerd.Ook heb ik vanaf die tijd problemen met mijn explorer die op de raarste momenten errors geeft.
Mijn systeem bestaat uit:
chaintech moederb.
monster fusion 16 mb agp video kaart
126 mb intern
Soundblaster live valeu
seagate en plextor harde schijf
3com netw kaart
cd-rom 40x
philips cdd3610 writer
WIE O WIE WEET WAT ER LOOS IS
Thanx alvast voor eventuele tips
Ik zit met een gigantisch probleem.
Ik heb een PII systeem en sinds een paar maanden heb ik als ik iets download of kopieer van mijn cd-rom een crc error of andere meldingen. In ieder geval de bestanden zijn niet goed.
Als ik het met mijn laptop doe wel, dus de cd's en gedownloade bestanden zijn goed.
op één of andere manier wil het niet goed op mijn harde schijf komen ik heb echt alles geprobeerd maar niets wil lukken. Zelfs van scratch begonnen en alles opnieuw geinstaleerd.Ook heb ik vanaf die tijd problemen met mijn explorer die op de raarste momenten errors geeft.
Mijn systeem bestaat uit:
chaintech moederb.
monster fusion 16 mb agp video kaart
126 mb intern
Soundblaster live valeu
seagate en plextor harde schijf
3com netw kaart
cd-rom 40x
philips cdd3610 writer
WIE O WIE WEET WAT ER LOOS IS
Thanx alvast voor eventuele tips