Hoe kan ik het toetsenbord van een amilo-d verwijderen?

Pagina: 1
Acties:

• Joey_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-07 19:57

Joey_k

Rammstein Rulez - Crx ook!

Topicstarter
Ik heb een Fujitsu-Siemens Amilo-D laptop. Ik wilde de laptop in de auto gebruiken met een auto-voeding. Nadat ik het apparaat had aangesloten deed hij het niet meer. Ik heb de cpu al vervangen met een ander, maar geen resultaat. Ik vermoed dat de interne voeding doorgebrand of kortgesloten is.
Om dat te kunnen doormeten moet de laptop uit elkaar. De onderkant is duidelijk maar het toestenbord moet ook los/eruit.

Wie kan mij vertellen hoe ik het toetsenbord moet demonteren :?

Nokia verzamelaar....

• WackyWindsurfer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-07 19:18

WackyWindsurfer

No wind... no fun!

Ik heb ook problemen om het keyboard te verwijderen. Bij mij is er zelfs een bult op het keyboard ontstaan door de verschillende pogingen.
Jij hebt wel de cpu al kunnen bereiken? Ik kom daar niet bij als ik de onderkant probeer te verwijderen. Het is mijn bedoeling om de P4 2.4 uit de Amilo te wisselen met een P4 2.0 uit een ander systeem van mij.
Moet het toetsenbord er niet uit om de cpu te kunnen wisselen? Bij mijn pogingen lijkt het of er onder het toetsenbord nog schroeven zitten die de onderkant vasthouden.

[ Voor 18% gewijzigd door WackyWindsurfer op 07-07-2003 12:51 . Reden: vautjuhs ]

• Joey_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-07 19:57

Joey_k

Rammstein Rulez - Crx ook!

Topicstarter
Ik kan wel gewoon bij de cpu komen. No problems.... Kwestie van 3 schroefjes losdraaien...
Maar inderdaad kan ik het toestenbord niet verder loskrijgen en heb ik ook al een "bult" gekregen (letterlijk en figuurlijk)....

Nokia verzamelaar....

• WackyWindsurfer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-07 19:18

WackyWindsurfer

No wind... no fun!

Dan ben ik bang dat jij een andere Amilo d serie hebt dan ik. Ik heb een Amilo D 7820, welke heb jij?