Toon posts:

FP server extensions geinstalleerd maar pagina ziet 't niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben wat aan het experimenteren met FP2000 en heb een forum gemaakt. Om 'm te kunnen testen heb ik FrontPage Server Extensions geinstalleerd op mijn Windows 2000 Professional SP3 alsmede IIS met de WWW server etc.

Op http://127.0.0.1/index.htm komt mijn pagina te voorschijn.

Maar als ik een topic open en wil submitten krijg ik de melding:
U hebt een formulier verzonden of een koppeling gevolgd naar een pagina die alleen kan functioneren als een webserver en de FrontPage-serverextensies zijn geïnstalleerd.

Dit formulier of dit andere FrontPage-onderdeel werkt correct als u dit web naar een webserver publiceert waarop FrontPage-extensies zijn geïnstalleerd.
Aan de hand van de zoekfunctie heb ik daarom FrontPage Server Extensions 2002 Web Download for Windows willen installeren. Maar die installatie geeft de melding:
The document root of the web server where you are trying to install the server extensions already contains a disk-based web.
Wat doe ik verkeerd of zie ik over het hoofd?

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Dit is zo te zien een probleem met de software, niet Windows. Ik gooi dit topic over de schutting naar Software Algemeen ;)

Verwijderd

Topicstarter
ok
ik heb 't net op tripod geprobeerd, die zou frontpage ondersteunen maar hetzelfde probleem