hiya mensen het volgende is het probleem is heb een dell latitude cpi pentium 2 500mhz met 6 gig hd enz. enz. maar nou heb ik er dus een battery in die erg raar doet want als ik hem erin heb en ik heb de stekker van de voeding in het stopcontact dan wil hij niet opstarten maar haal ik de battery er even uit en druk hem dan aan dan start ie op en doe ik dan de battery er weer in dan start ie ook gewoon door ga ik in windows kijken bij de powerinstellingen dan laat ie wel zien dat de battery erin zit maar er staat een schuine streep door en hij zegt ook dat ie wel bijlaat maar er komt niks in....
nou dus d8 ik laat ik eens in de bios kijken wat ie doet dus ik hem weer opstarten met de battery er eerst uit en toen naar de bios en de battery er weer in maar hier geeft ie ook aan dat ie er wel inzit maar hij laat niet bij.
dus misschien dat iemand van jullie er een antwoordt op heeft??
in ieder geval alvast bedank
sharkey@home
nou dus d8 ik laat ik eens in de bios kijken wat ie doet dus ik hem weer opstarten met de battery er eerst uit en toen naar de bios en de battery er weer in maar hier geeft ie ook aan dat ie er wel inzit maar hij laat niet bij.
dus misschien dat iemand van jullie er een antwoordt op heeft??
in ieder geval alvast bedank
sharkey@home