Toon posts:

Onder linux MBA van 3com 3c905cx-tx-m uitzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben nieuw hier en nieuw met linux begin nu alles een beetje te snappen maar nu komt het. ik had een hele oude realtek kaart in me pc zitten deze pakte me linux niet ik gebruik mandrake 9.1, dus ik dacht ik haal een mooie 3com goeie ervaring mee.

Maar nu als de pc opstart start mda op (managed pc boot agen) dit zit standaard op de chip gebakken. Als je windows had kon je dit uitzetten in windows maar nu niet. ik heb al op 3com site gekeken en op google maar werd er niets wijzer van.

Dus nu is mij vraag hoe installeer ik die kaart goe din mandrake 9.1 en zet ik MDA uit, want ik wil niet van een netwerk booten en boot de pc helemaal niet meer nu.

(ik wist niet ofdat deze post in non windows moest of netwerken)

Mvg, wannaB

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:26
Die bootagent kun je uit zetten met een programma (iets van 3c9xxcfg) wat te vinden is op de 2e driver diskette. Even in dos booten, proggie uitvoeren, mda uitzetten en klaar :)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
op de 3com site staat gewoon een tooltje (dos diagnostics) daarmee zet je hem uit..

en die kaart onder mandrake is een kwestie van module laden (basic) of even je kernel hercompilen met 3com nic support.

A wise man's life is based around fuck you

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Heb je al geprobeerd om Ctrl+Alt+B in te drukken als de kaart dat vraagt (Press Ctrl+Alt+B to configure MBA), dan kom je in het menu. Voor zover ik weet kun je bijna alles wat voor netwerkboot verschijnt daar uitzetten :).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

Topicstarter
in dos booten onder linux? ik kan dat niet vinden onde rlionux hoor :) ben ook zo n00b nog

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:26
8)7 DOS, als in MS-DOS starten vanaf een floppy. (www.bootdisk.com)

Verwijderd

Topicstarter
schaam schaam, en tony vroon nee crtl+alt+b kan je het niet in doen of ik kijk er heel erg over heen.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Hoi! Welkom op GoT :)

Helaas ga ik dit topic op slot gooien, aangezien het niet aan de eisen voldoet die wij aan een topic stellen, volgende keer als je een topic in NOS opend, zouden wij graag zien dat je eerst NOS policy - updated 01/04/03 doorleest.

Slotje dus.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.