Opzoek naar TCP.EXE

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Doctor-B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Doel ervan is om een connectie te kunnen maken naar een willekeurige poort, waarbij je een andere source adres kan meegeven dan het werkelijke adres van de client waarmee je de connectie maakt.

Wie helpt me?

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
tcp.exe
Remote Access Disguised as a TCP/IP booster.

volgens mij is het niet de bedoeling dat iemand anders op jou pc bezig kan ofwel? maw, het is een trojan.

info linkje

[ Voor 3% gewijzigd door Magic op 06-07-2003 14:48 . Reden: typo ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:30

Eraser127

Nijkerk

hhm, k'kan ook alleen maar info vinden over die exe als trojan met het programma GateCrasher en niet als gewoon connect progje

[ Voor 83% gewijzigd door Eraser127 op 06-07-2003 14:52 ]

My Discogs

• Doctor-B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Dan is dat niet het programma wat ik bedoel. Ik ben die idd ook al tegengekomen in mijn speurtocht op Google.

Hetgeen ik bedoel is dus een applicatie a'la telnet, maar je kan er ook het source adres mee instellen. De ontvanger, bijvoorbeeld een smtp server denkt dan dat de connectie vanaf een ander adres komt als het adres van je eigen pc.

Hele doel ervan is om RBL te testen op een smtp server.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Een vraag als deze past beter in Software Algemeen, maar
een applicatie a'la telnet
Hoe wil je dat voor elkaar krijgen? Ze zullen toch jouw IP adres nodig hebben om een reactie te geven die jij weer kan zien :D
En als jij niets terug wilt zien kom je toch weer op het punt dat het te gebruiken is voor eeuh minder-netjes gebruik.

Maar hoe dan ook: klinkt cru maar dit zit wel erg in het grijze gebied, en het kan hoe dan ook misbruikt worden door scriptkiddies die hier ook meelezen en het is niet de bedoeling die verder te helpen ;)
Ik ben dan ook bang dat ik je topic op slot gooi ipv te verplaatsen :)

Ik begrijp waar je het voor wilt gebruiken, maar helaas kunnen we je zo niet helpen. Wel kan je natuurlijkals test even een test-IP blocken (192.* bijvoorbeeld) en het zo te doen. Of even geen internetverbinding te hebben en de adressen hard vast te zetten op eigen PC's.
[edit=of met de hand mailheaders te manipuleren]

Succes :)

Trouwens welkom op GoT!

nog even uitgebreider omdat je net nieuw bent: op GoT willen we in principe geen hulp bieden aan warez/cracks/etc, en aangezien er ook mensen mee kunnen lezen die minder goede bedoelingen hebben, valt hier ook het gebruik van degelijke tools onder. Ik snap wat jij er mee wilt doen, maar we kunnen je op GoT dus niet helpen - al zijn er dus wel omwegen, al weet ik niet wat in jouw geval practisch is zijn bovenstaande in ieder geval zaken waar je even naar kan kijken al is het lastiger dan even wat opdrachten intypen via telnet naar poort 25.

[ Voor 34% gewijzigd door F_J_K op 06-07-2003 15:05 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.