Dat is zooow je reinste b*llsh*t.
Ik heb dus een oude HDD, een Quantum Fireball van 1Gig open geschroefd. Kostte wat moeten & een hele boel gedremen(klowte HDD schoeven) Na een half uur HDD eindelijk open. Ik maten van het deksel op meten etc.
Naar de hal(bedrijfhal aan huis) , plexi op maat remelen, gaten erin boren voor de scheven etc. trug naar binnen. Toen bleek het rubberen seal randje aand het deksel vast te ziten ik met een stanleymesje um er heeeeeel voorzigtig afgepulkt
Netjes met pritt(nja, ik pritt alles vast tegen woordig

) ngesmeerd en op de HDD case proberen te leggen. Wat gebeurd er gvd? Valt een klein stuk je OP de schijf.
Ik zo "omfg, die kennik weg keilen :-S"
Naja op hoop van zegen tog doorgegaan, meet een nat stukje WC-papier de pritt van de HDD afgepoest.(net als bij un CD voorzichtig naar buiten vegen) naja plexi erop dichtschoieven en aan slutien.
Mijn raid controller detecteert um perfect, later in partitionmagic 8.0 bleek er een Novell-netware formattering op aangebr8 te zijn. Ik netje de HDD geherformattert naar NTFS, geen problemen onder weg tegen gekomen. Ik heb de hele gigabyte een keer volgeladen met 2 brakke Divx'jes en trug gekopieert.
Nix aan de hand
Enige wat ik nog moet is is LEDjes erin modden, geeft een wat mooier effect
Neej die ouwetjes zijn onverwoestbaar

Mephix schreef op 06 juli 2003 @ 14:26:
Lo, ben een HDD aan het modden, plexiglas plaatje erop ipv metalen deksel en wat schuim voor het afsluitwerk ertussen.
Dat metalen deksel zat vast met 6 torx schroefjes en ik dacht zo op het eerste gezicht dat het M2.5 waren.. helaas.. het schroefdraad is grover
Iemand een idee wat dit voor schroefjes zijn en waar je ze kan krijgen? Moet namelijk langere hebben om de dikte van plexi te overbruggen... Volgens mij is het een engelse maat oid, tot nu toe geen winkel kunnen vinden die ze hebben (DHZ en electro zaakjes).
Als je plexii te dik is, moet je gewoon met een grotere boor(1 ot 2 mm groter) ruimte maken voor de schroefkop

Hebbik ook gedaan...
Die schroefdraard is trouwes een amerikaanse standraard voro schoefdraad...lligt ietsje anders dan de europese/metrische...
[
Voor 25% gewijzigd door
Rey Nemaattori op 06-07-2003 23:20
]