Ik wilde graag Debian binnenhalen.
Nu is het mogelijk om debian op DVD te zetten (scheelt weer een aantal CDs).
Die images kun je met FTP binnenhalen (ze staan op een FTP-server), maar het kan ook met een script die de pakketten afzonderlijk binnenhaalt en er dan een image van bakt. Helaas is dat script bij mij niet verder gekomen dat het binnenhalen van de lijst van pakketten.
Maar goed, het staat dus ook als images op die FTP-server.
Ik dus wgetten....
Krijg je dus ineens de volgende foutmelding:
Iemand een idee hoe ik die file binnen kan halen?
Het ligt niet aan het filesysteem, want ik heb hier zat files van veel groter dan 4 GB, die prima gebruikt kunnen worden.
edit: MidnightCommander ziet er ook maar 2 GB van.
Nu is het mogelijk om debian op DVD te zetten (scheelt weer een aantal CDs).
Die images kun je met FTP binnenhalen (ze staan op een FTP-server), maar het kan ook met een script die de pakketten afzonderlijk binnenhaalt en er dan een image van bakt. Helaas is dat script bij mij niet verder gekomen dat het binnenhalen van de lijst van pakketten.
Maar goed, het staat dus ook als images op die FTP-server.
Ik dus wgetten....
Krijg je dus ineens de volgende foutmelding:
Nu heb ik de download vanaf Internet explorer gestart, maar dat gaat dus ook niet goed, want die geeft ook al aan dat de file "maar" 360 MB groot is, wat dus zo'n 4 GB te weinig is. (Wget gaf bij 2 GB aan dat het al op 567% zat, oftewel die dacht ook dat de file zo'n 360 MB groot was)quote: wget2097100K .......... .......... .......... .......... ..........567% 250.00 KB/s./doit: line 1: 22141 File size limit exceededwget ftp://ftp.fsn.hu/pub/CDRO...al/sid-dvd/sid-i386-1.iso
Iemand een idee hoe ik die file binnen kan halen?
Het ligt niet aan het filesysteem, want ik heb hier zat files van veel groter dan 4 GB, die prima gebruikt kunnen worden.
edit: MidnightCommander ziet er ook maar 2 GB van.
[ Voor 4% gewijzigd door TD-er op 06-07-2003 14:29 ]
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)