Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] MD's casemod

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eerst ffe specs..

AMD thunderbird1200mhz
MSI K7T133Turbo (std koeler)
20gig 5400rpm
Creative52x Cd/rom
Onboard audio
2x 256mb pc133
2x TNT2 pci m64 Tv-out
1x 15inc 1x14inc std
Q-tec bigtower,300watts
Ronde hdd kabel, geronde voeding kabels,Dual ccfl,Wieltjes

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=188206
Plexiglas voor overbodige cd/rom sloten :*)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=188212
Die rode streep was eigenlijk een noodoplossing voor de ledjes, omdat die anders zwart zouden worden. omdat we ze er niet uitkregen. Na afgeplakt tezijn hebben we ze ingekleurt met een rode benzinestift 8)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=188214
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=188219
Window met ccfl, uitgeflext en geschuurt :) (alleen zit er nu een dikke gleuf bij ons in de werkplaats O-) )

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=188222
Wieltjes B)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=188224
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=188225
En in z'n geheel :7

Dat ie op dat karretje staat is tijdelijk, Omdat anders de 2e monitor kabel het niet haald :(
Reacties please :>

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:09

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Leuk :)

Doe er eens afdekplaatjes voor joh :D en waarom die 2e monitor lijkt me nou niet echt 1 van de beste kwaliteit....

Tweakers Discord

Verwijderd

Topicstarter
tweakduke schreef op 06 juli 2003 @ 14:13:
Leuk :)

Doe er eens afdekplaatjes voor joh :D en waarom die 2e monitor lijkt me nou niet echt 1 van de beste kwaliteit....
Mwah niet nodig, BTW die 2e monitor boeit niet zoveel en het is toch me 4e systeem, (2000+, 1333mhz,300mhz

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 18:19
maak eerst je bed op :P :X ;)
[/offtopic]

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Verwijderd

SWINX schreef op 06 July 2003 @ 14:22:
maak eerst je bed op :P :X ;)
[/offtopic]
LOL :*)

Die wieltjes is dan wel tijdelijk maar niet helemaal onhandig.
Waarom niet laten zo met wat verlichting onder je kast ? B)

Verwijderd

Leuk kastje, maar die stickers erop zitten heel scheef en de floppy zit onder het stof: waarom niet eruit halen? :P

En spuit je cdrom eens. :)

Verwijderd

Ziet er best leuk uit, alleen weinig orgineel.
en idd, je cd-rom ed stealthen maakt het af.

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:46

timovd

Voorsprong door techniek

@cyberbert: kewl ID van verlichting onder de kast. Net als met auto's! ;-)

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 20:11
leuk uitzicht heb jij vanuit je slaapkamer :P

Verwijderd

wouter76 schreef op 06 July 2003 @ 16:12:
Daar keek ik ook al naar :P

Opzich een nette mod,kerel.
Maar ga je nog iets doen met die stiftvlek?
Die doet wel afbreuk aan het geheel IMO

Verwijderd

Sorry maar je hebt een "rice"-pc...
Fenomeen dat is komen overgewaaid uit de autotuning. Zo bv een vette sticker van NOS op een auto plakken die het niet zitten heeft.

Zo zie ik bv bij jou geen Alpha zitten, alsook geen Asus spullen.
Maw rice...
Haal de stickers eraf en je hebt een deftige casemod, sober & mooi. Maar die stickers verzieken het helemaal. Bottomline is, alleen stickers plakken van stuff dat je steken hebt, en dan nog...

Verwijderd

Topicstarter
wouter76 schreef op 06 July 2003 @ 16:12:
Ja kerkhof 8) is wel handig kan ik tenminste me Z-680 een beetje hard zette :)
Verwijderd schreef op 06 July 2003 @ 16:24:
Sorry maar je hebt een "rice"-pc...
Fenomeen dat is komen overgewaaid uit de autotuning. Zo bv een vette sticker van NOS op een auto plakken die het niet zitten heeft.

Zo zie ik bv bij jou geen Alpha zitten, alsook geen Asus spullen.
Maw rice...
Haal de stickers eraf en je hebt een deftige casemod, sober & mooi. Maar die stickers verzieken het helemaal. Bottomline is, alleen stickers plakken van stuff dat je steken hebt, en dan nog...
Dat frontje van AMD had ik nog liggen van een andere kast, btw ik vind het wel leuk staan maar het is echt dus niet om tepatsen :/
timow schreef op 06 July 2003 @ 16:12:
@cyberbert: kewl ID van verlichting onder de kast. Net als met auto's! ;-)
Heb ik welles over gedacht maar dat lijkt me niks eigenlijk :)
Verwijderd schreef op 06 July 2003 @ 16:05:
Ziet er best leuk uit, alleen weinig orgineel.
en idd, je cd-rom ed stealthen maakt het af.
Orgineel boeit me niet zo en stealthen vind ik lelijk...Ik zal wel een van de weinigen zijn ;) Maar misschien maak ik em nog zwart maar stealth niet.

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:32
gaat die cdrom nog zwart worden?

Verwijderd

dt zoumik iig doen die cd rom zwart maken, en ik zou die stikkers eraf halen :)

• My-life
  • Laatst online: 21:34
Best mooi gedaan. Die wieltjes... Is dat niet link omdat hij van dat plankje af kan rijden? (als je um perongeluk aanraakt ofzo)

Verwijderd

Best mooi, maar op de voorkant zou ik ten eerste die ledjes apart proberen af te plakken en dan dat rode ding zwart spuiten, het plexi in het blauwe AMD logo vervangen door matglas/matplexi (ofzoiets), en de stickers weghalen.

Verwijderd

Mooi uitzicht vanuit je kamer. :s

enzoals reeds gezegd, lampkes onder de case monteren

Verwijderd

niet geheel onaardig.

wat nog wel leuk is: plak nog een ccfl onder je kast, dan heb je zoon effect als die autos bij 2f2f [en zijn voorganger] :p.

edit: en toch moet ik voortaan eerst de draad lezen voordat ik een tip post |:(

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2003 15:50 ]

• XoReP
  • Laatst online: 02:04
Verwijderd schreef op 06 July 2003 @ 16:31:
[...]

Ja kerkhof 8) is wel handig kan ik tenminste me Z-680 een beetje hard zette :)
Respect is tegenwoordig ook ver te zoeken he O-) >:)

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-11 15:23
als ik heel eerlijk moet zijn zeg ik het volgende:
(niet dat ik zelf goed ben in casemod)
voorkant is niet zo goed gelukt, lelijke stickers bij die AMD logo en in dat AMD-raampje zit een lelijke flatcable...
die bliksem wat ingekleurd is met die rode stift ziet er niet uit...
spuit die cdrom driver ook effe zwart staat wat beter denk ik...

de zijkant, raampje ziet er goed uit, de binnenkant is mooi en goed verlicht, mijn licht licht maar een deel van mijn kast op..

als je toch die kabelspiraaltjes hebt, waarom niet je ATX-kabel ook effe doen? er zijn van die dikkere kabelspiraals te koop...

wieltjes, altijd handig :) maar is het handig op wieltjes, op een kast naast je bed? als je effe een hevige droom hebt dan sla je die pckast van dat kastje af :)

Verwijderd

Hmm, ik vind de casemod wel goed gelukt alleen vind ik de stikkertjes niet mooi. Je zou eigelijk de stickers eraf moeten laten, volgens mij ziet dat stukken mooier uit. En mischien dat je een sjabloon kunt maken en daarna dat stift-gedeelte zou kunnen spuiten? (kun je meteen je CD-rom doen :) ). En dat kerkhof naast je huis... als je pc s'nachts spontaan aanspringt weet je hoe het komt ;)

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11 21:01

AirX

Tweak Guru

mja, doe eens een stealth mod, of iig, spuit die creative CD-speler zwart, past er wat beter bij. Verder, eeen zeeeeer mooie MOD :>

[ Voor 17% gewijzigd door AirX op 09-07-2003 09:18 ]

• Wilfred
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2022
Je moet je bed opmaken!!

Sign of my Time

Verwijderd

met die stickers lijkt het wel op een hewlett packard pc. Daar doe ze bij de computers ook een stuk of 50 stickers per pc erop. Alleen om uit te leggen hoe dat ding werkt. Ik zou die stickers er echt afhalen.
Pagina: 1