Internet Explorer 5.5 met reclame pop-ups?

Pagina: 1
Acties:

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Ik heb pas geleden Internet Explorer 5.5 van http://browsers.evolt.org/ gedownload. Hij werkt fijn (Jammer dat hij engels talig is maar das niet het grootste probleem) echter heb ik sinds dien last van pop-ups. Nu heb ik een vermoede dat ze gekloot hebben met de software zelf. Daarvoor had ik nergens last van met Internet Explorer 5.0 (NL). Ik heb met ad-aware al gekeken maar heb geen spyware op mijn computer. Hoe kan ik die vreselijke banners eruit krijgen? (ik wil geen popupkilller ofzo gebruiken)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:23

momania

iPhone 30! Bam!

Waarom heb je niet gewoon een Internet Explorer bij Microsoft gedownload dan?
Die extra popups zullen wel gewoon in een aparte versie van IE ziiten die jij nu hebt.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:52

Hertog

Aut bibat, aut abeat

momania schreef op 06 July 2003 @ 13:37:
Waarom heb je niet gewoon een Internet Explorer bij Microsoft gedownload dan?
Die extra popups zullen wel gewoon in een aparte versie van IE ziiten die jij nu hebt.
Waarschijnlijk omdat ms IE 5.5 niet meer levert en IE 6 wil niet werken onder bijvoorbeeld windows95.

Daar heb ik laatst ook nog last van gehad, toen bleek dat een pakket op mijn werk IE 5.5 of beter nodig had, en alle pc's nog windows 95 draaiden. Die link ga ik dus even onthouden, kan van pas komen :)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-08 14:37
Kan je niet gewoon deze gebruiken dan?

http://www.microsoft.com/...support/ie55exsupport.asp

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Ik heb een update gebruikt en idd, weg zijn de popup's: tnx :)