De stille Radeon 9600

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:00
Heb gisteren de Sapphire Atlantis 9600 gekocht voor mijn tweede PC en geconstateerd met de spellen "Serious Sam" en "Qauke" dat hij net zo snel is als de GeForce 4 Ti-4200 kaart die in mijn andere PC zit (die ik nu ook ga vervangen voor deze stille jongen). De grootste motivatie om deze kaart te kopen is namelijk de afwezigheid van een irritante en lawaaierige fan. De kaart is voorzien van de nieuwste 0.13 micron chip (GPU), en verbruikt een stuk minder stroom en blijft daardoor een stuk koeler en kan zodoende passief met een heatsink gekoeld worden!

Let wel, dit geldt alleen voor de "non-Pro" versie. De "Pro" versie heeft wel een fan, en is ook meteen een stuk duurder, maar niet veel sneller.

Dus voor mensen die een stille PC hebben (of willen) is deze kaart een echte aanrader! Snel genoeg (net zo snel als een GF4 Ti-4200) en is bovendien volledig DX-9 compatible wat handig is voor de toekomst. En ook de aanwezigheid van een DVI connector (voor aansluiting van een digitaal TFT-scherm) gaf voor mij de doorslag. Perfecte kaart voor niet veel geld! (129 Euro!) :)

Afbeeldingslocatie: http://www.sapphiretech.com/images/9600box.jpg

• LordRAN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-03 12:06
Lijkt wel een advertentie!! ;) hier zijn vast al tientallen topics over geweest

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-07 08:52
Werk jij bij Sapphire :?

[ Voor 11% gewijzigd door Weezer-DC op 06-07-2003 12:21 ]

Verwijderd

-= Radeon Topic - Deel 67 =-

Post daar je ervaringen maar :)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05
Bedankt voor de eerste hands ervaring maar wat wil je verder met dit topic bereiken, dat we nu met z'n allen aan de 9600 non-pro gaan? :+

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.