Heb je ervaringen met de Piega S4 speaker?

Pagina: 1
Acties:
  • 3.168 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiBeye
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-07-2020
Ik heb de Piega's model S4 gehoord. Die dingen klinken niet slecht! Heeft iemand hier al veel ervaring mee?

Goedkoop zijn ze niet echt: EUR 749 per stuk. Kent er iemand nog meer speakers in deze prijsklasse (of misschien zelfs goedkopere) waarin design en geluidskwaliteit zo goed gecombineerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd-xP
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-10-2024
Creative Inspire 5.1 klinken wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiBeye
J-J-Jordy schreef op 06 July 2003 @ 12:00:
Creative Inspire 5.1 klinken wel goed
Jordy, bedankt voor de reactie maar volgens mij heb je het over pc-speakers en Piega speakers zijn bestemd voor hi-fi installaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd-xP
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-10-2024
Ohw mijn fout... maar voor hi-fi installaties vindt ik Bose wel fijn klinke... me pa en ma hebben daar dolby 5.1 van klinkt niet slecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

whaha..
niet mijn naam misbruiken hier ;)
Piega s4 ? ik dacht dat ik die gehoord heb op de vad.. even kijkje nemen op de site, of het die waren..

ehmz.. nee, dat was de P serie die ik gehoord heb. Ik denk dat de S serie dan ook wel mee zal vallen :Y)

de P serie vond ik trouwends erg goed (waren die actieve)

btw...de metalen behuizing is slechts voor uiterlijk..binnenin zit hout!.. goed tegen kastresonanties ;)

ik zou eens luisteren ernaar denk ik dan.. ik denk dat et een stel mooie speakertjes zijn. Op hifi.nl/hear.nl (zelfde mensen :P) zijn er redelijk wat mensen met piega.. (wordt veel met marantz gedraait)

[ Voor 62% gewijzigd door gitaarwerk op 06-07-2003 12:30 ]

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50944

J-J-Jordy schreef op 06 July 2003 @ 12:19:
Ohw mijn fout... maar voor hi-fi installaties vindt ik Bose wel fijn klinke... me pa en ma hebben daar dolby 5.1 van klinkt niet slecht!
Welkom op GoT, ik zou voorstellen om eerst nog even de Faq's door te nemen betreffende forumgebruik. Daar zal je ook vinden dat het aanprijzen van Bose speakers nergens op prijs wordt gesteld :P

Piega's ken ik persoonlijk niet, het heeft ook vrij weinig zin om hier een topic over te openen want weinig kans dat iemand met wel de ervaring je topic zal vinden. Verder heb je daar nog weinig aan omdat smaak zo subjectief als wat is.

Design en geluid gecombineerd? Minipods misschien, of Quadral?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiBeye
Anoniem: 50944 schreef op 06 July 2003 @ 12:34:
[...]
Welkom op GoT, ik zou voorstellen om eerst nog even de Faq's door te nemen betreffende forumgebruik. Daar zal je ook vinden dat het aanprijzen van Bose speakers nergens op prijs wordt gesteld :P

Piega's ken ik persoonlijk niet, het heeft ook vrij weinig zin om hier een topic over te openen want weinig kans dat iemand met wel de ervaring je topic zal vinden. Verder heb je daar nog weinig aan omdat smaak zo subjectief als wat is.

Design en geluid gecombineerd? Minipods misschien, of Quadral?
You'll never know ;)
Je zegt "weinig kans" dus daarom post ik het ook op internet voor het geval er wel iemand ervaring heeft.

[ Voor 12% gewijzigd door RiBeye op 06-07-2003 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87860

De prijs valt me nog mee eerlijk gezegd, ik dacht dat ze over de 1000 zaten... ik had ze zelf ook bijna gekocht maar ik vind die voet heel erg lelijk. Ook gezocht naar een vergelijkbaar model, maar ze zijn allemaal niet zo slank als Piega :|

Ook wel logisch, de bass moet toch ergens vandaan komen.
En zonder subwoofer wordt dat nogal moeilijk met twee dunne zuiltjes.

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 87860 op 06-07-2003 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Piega maakt iha zeer goede speakers, alleen prijzig. Maar als looks belangrijk zijn...

Persoonlijk zou ik doorsparen voor een setje P4 (900 euro/stuk).
(ps. de S4 kun je bij Rikstoet voor 1350 per paar kopen)

[ Voor 22% gewijzigd door Duck-Twacy op 06-07-2003 15:15 ]

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

Pagina: 1