• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2025

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Topicstarter
Hoe maak ik deze open? Voor het oog zijn geen schroeven te vinden, alleen 2 puntjes waar de schermscharnierveering mee vast zit.

Ik heb er hier 1 met barst in beschermlaag van het scherm en vermoedelijk is de schermkabel ook gaar (als ik hem bijna dicht doe doet ie het iets). Wil even kijken of er nog iets aan te maken valt omdat reparatie duur is (schermkabel alleen 100 euro en compleet nieuw scherm 180)

Waar te beginnen om dit bouwpakket uit elkaar te halen....

Weet iemand een adresje waar je losse onderdelen kunt kopen? google vond niets.... is dit eenvoudig zelf te doen?

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:26

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

http://www.elektronikstore.de/psionstore/home_e.htm

Op internet zijn ook wle handleidingen t evinden hoe je hem open moet maken. Om de oogjes aan de zijkant los te maken moet je een haakje hebben, bijvoorbeeld een omgevouwen paperclip en daarmee de oogjes naar buiten trekken.

Om de psion zelf open te maken moet je aan de onderkant 3 kleine schroefjes losdraaien die achter de verschillende klepjes zitten verborgen.

Op www.symbian.info of ebay zou je wel een tweedehands/kapotte psion kunnen vinden om daar onderdelen van te gebruiken.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.