Toon posts:

XP: kan geen gebruikersaccounts aanmaken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op de een of andere manier kan ik ineens geen gebruikersaccounts meer aanmaken. Het accont wordt wel aangemaakt, maar op het moment dat ik naar de nieuwe gebruiker ga zegt het systeem dat er geen gebruikersprofiel is.

Systeem:
Pentium IV 1,7 Ghz
MSI 850 Pro2
256 MB RIMM
Geforce2 T400
Sweex FireWire
Windows XP Pro, SP1 :'(

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

ik neem aan dat je zelf wel rechten hebt om ze aan te maken ofwel dat je een admin bent?

tis stom maar moet het toch even zekerweten :P

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Verwijderd

Welke exacte foutmelding krijg je?
Wat geeft Technet als oplossing op die foutmelding?
Heeft localsystem wel voldoende rechten in je Documents and Settings?

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-05 12:31

SED

is dit gekomen na installatie van SP1??

Zoek op google maar eens naar sp1 en profiles.

Copyright and left by SED...

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Lokaal een account aanmaken of hangt die PC in een netwerk :?

Daarnaast: wat voor foutmelding vind je in je eventviewer :? Ben je admin, eventueel de audit aanzetten in je eventviewer (loggen van rechten enzo). Wat heb je allemaal gedaan enzo :?

Zie ook de GoT Faq tazv topicstart
Dingen waar je rekening mee dient te houden:

Leg je probleem goed uit. Hetgeen jij zegt is namelijk het enige dat anderen van jouw probleem weten. Hoe meer (relevante) informatie je geeft, hoe beter je geholpen kunt worden
Noem eventueel terzake doende omstandigheden en feiten (gebruikt OS, hardware etc).
Maak duidelijk wat je zelf hebt geprobeerd en vertel waarom dit je niet verder geholpen heeft. Wees hierbij specifiek, zodat de info relevant is. "Ik heb niets gevonden" zegt niets.
Geef eventueel linkjes naar websites die je hebt bezocht (en geef aan waarom die informatie niet voldoende was).
Probeer er een duidelijk! verhaal van te maken dat door andere mensen prettig te lezen en goed te begrijpen valt!

[ Voor 7% gewijzigd door aReaRe op 06-07-2003 18:14 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)