| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |
Wat je wellicht kan doen, kost alleen een betje moeite.
Pas de 'standaart monitor' drivers aan, wellicht staat er ergens en een .ini o.i.d welke resoluties de monitor aankan.
Is maar een idee
, ik ga eventjes kijken in hoeverre het mogelijk is.
Pas de 'standaart monitor' drivers aan, wellicht staat er ergens en een .ini o.i.d welke resoluties de monitor aankan.
Is maar een idee
Verwijderd
Probeer eens bij eigenschappen van je beeldscherm -> instellingen -> geavanceerd -> tabblad monitor -> modi die deze .... uitvinken
mischien dat het wat helpt.
Dit heeft betrekking op de refreshrate die je monitor aankanVerwijderd schreef op 06 July 2003 @ 11:15:
Probeer eens bij eigenschappen van je beeldscherm -> instellingen -> geavanceerd -> tabblad monitor -> modi die deze .... uitvinken
@TS: Is zoiets niet met TVTool te bereiken?
...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones
Vriend van me heeft een driver cdtje bij zen 16.9 PC monitor gekregen die gewoon enkele resoluties bijvoegt in je instellingen tab. Ik zal eens kijken of ik aan die drivers kan geraken.
Een beetje verlies heb je altijd...
http://www.xs4all.nl/~icey/got/driver.zip
Dit zijn monitor drivers van een 15" tft scherm die ik heb aangepast, wellicht werkt het... wellicht niet
Maareh, hangt dat scherm op je tv-out? weet niet of het dan ook werkt
Dit zijn monitor drivers van een 15" tft scherm die ik heb aangepast, wellicht werkt het... wellicht niet
Maareh, hangt dat scherm op je tv-out? weet niet of het dan ook werkt
Dat moet je videokaart wel ondersteunen. Wij hebben 24" beeldschermen staan. Is ook 16:9.
Niet alle chipsets snappen dat. Elsa wel maar ook andere proffessionele kaarten zoals de Quadro van NVidia
Niet alle chipsets snappen dat. Elsa wel maar ook andere proffessionele kaarten zoals de Quadro van NVidia
Quod licet lovi, non licet bovi
Je kan met Powerstrip zelf resoluties maken en die vervolgens gebruiken in Windows (logisch
). Ik weet alleen niet zeker of dan de icoontjes etcetera vervormen, maar dat kan je allicht uitproberen.
En als het bij Powerstrip niet goed werkt ben ik bang dat er weinig kans is dat het je op een andere manier wel lukt..
En als het bij Powerstrip niet goed werkt ben ik bang dat er weinig kans is dat het je op een andere manier wel lukt..
The devil is in the details.
Pagina: 1