[Win200PRO] Na crasch gegevens terug Incredimail

Pagina: 1
Acties:

• Piet Marisael
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-05-2023
Zo vandaag eens even een vette crash gehad met Windows2000.
Omdat normaal opstarten geheel niet meer ging en een nieuwe setup erover gooien ook niet, zat er maar een oplossing op:
Alle belangrijke gegevens veilig copieren naar de E-schijf.
Momenteel kan ik alles terug krijgen, maar de e-mails wil maar niet lukken.
Ik heb een copie van de directory van Incredimail op E, maar het terug copieren naar C levert geen resultaat op.
Hoe krijg ik nou alles van mijn email terug?

• Piet Marisael
Mag ik opmaken dat het niet mogelijk is? :?

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-09 17:32
Niet goed gelezen

Wat is de foutmelding? Wat werkt er precies niet bij het terug kopieren?

[ Voor 71% gewijzigd door Rendier2710 op 13-07-2003 10:30 ]

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 20:30

pistole

Frutter

je moet incredimail (dezelfde versie als voorheen) opnieuw installeren, en daarna de oude folder eroverheen kopiëren. Je hebt alleen kans dat je je account(s) opnieuw moet instellen

Ik frut, dus ik epibreer

• Piet Marisael
Aha ligt daar het probleem, ik heb diezelfde versie niet meer, een nieuwere versie accepteert het niet als je gaat copieren.
Het is trouwens ook niet mogelijk geweest om zelf aangemaakte folders te exporteren.
Om die reden heb ik nou geen zin meer er in om nog eens Incredimail te gebruiken.
Het aantal foutmeldingen die ik daar kreeg was ook niet om over naar huis te schrijven.
Ik heb nu welk gemerkt dat bijna alle mailtjes in een soort HTML-vorm in een directorie staat.
Elke folder is blijkbaar omgezet naar een bestand, jammer dat ik ze niet los heb maar het is nog wel leesbaar.
De e-mailadressen zal ik maar opnieuw gaan intypen, importeren in Outlook is ook niet mogelijk.
Achja zo heb ik weer wat te doen, zucht.