Foutje - sorry - verkeerde link
[ Voor 93% gewijzigd door mjdejong op 06-07-2003 00:52 ]
=> www.mjdejong.nl <= Tja, de jouwe is sneller! Deze is betaald.
De CPU heeft een kloksnelheid van 266 Mhz. <!-- tot zover de grap -->
Serieus: er kunnen zo veel CTX laptops zijn met een processor die op 266mhz draait, dit is echt onzin. Vraag het na bij diegene die die laptop (waarschijnlijk) verkoopt.
Serieus: er kunnen zo veel CTX laptops zijn met een processor die op 266mhz draait, dit is echt onzin. Vraag het na bij diegene die die laptop (waarschijnlijk) verkoopt.
[ Voor 6% gewijzigd door Rafe op 06-07-2003 00:56 ]
agaam, jouw topicstart is veeeeels te kaal om voor users hier ook maar duidelijk te zijn wat je bedoelt. Weet je hoeveel CTX laptops er zijn met die processor? Ietsje meer je best doen op een topicstart, of gewoon even zelf zoeken, zou iedereen blij maken. Lees daarom ook even de FAQ Forumgedrag goed door, want dit is niet echt de bedoeling hier
nou was ik nog even weer mijn vraag is eigelijk welk merk geheugen kan ik er in doen welke netwerk kaar wil er in heb hem namelijk besteld dus heb hem nog niet binnen daarom wou ik even wat info
gr peter
gr peter
Verwijderd
Typenummer?
Modelnummer?
Serienummer?
Bios-ID string?
Foto's van geheugenplaats?
En als dat niet helpt: magic 8 ball en 3x wrijven, want met zo weinig info kunnen we niets zinnigs zeggen...
Modelnummer?
Serienummer?
Bios-ID string?
Foto's van geheugenplaats?
En als dat niet helpt: magic 8 ball en 3x wrijven, want met zo weinig info kunnen we niets zinnigs zeggen...
Err ja hier kan niemand wat mee. Handig trouwens om iets te kopen waarvan je niet weet wat er allemaal inzit enz
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()