Toon posts:

[P&W] HK relpy..

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gorgi_19 in "Verlopen session data uit mysql verwijde"

gewoon zielig... vraag wat normaals krijg je dit terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:33

Arno

PF5A

-> Schop een Modje. Overigens weet die persoon best goed waar hij over praat ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-10 23:26

chem

Reist de wereld rond

imho is het geen HK reply, maar een serieuze reply.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:30

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Mwah zal wel uitschieter zijn van die user ;) Overigens zou dit dan niet in SEM moeten? Overigens is het niet meer gewenst om over Users te posten....

Overigens word op een server wel vaker de tasckscheduler gebruikt om taken uit te voeren (zoals backup) en dus ook wel met mysql databases.... om wat uit te voeren.

[ Voor 36% gewijzigd door tweakduke op 06-07-2003 00:41 ]

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OW sjit verkeerde gepost :D zat al te kijken waar me bericht was.

Als je mijn vraag leest zeg ik juist dat ik het niet op die manier wil.. en dan post die het toch met een :+ dat is een HK post...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb je er zo te zien later bij ge-edit. En heel gek is het niet, want je kunt uiteraard ook de command line client gebruiken om een paar queries uit te voeren. En dat is te automatiseren met de task scheduler.

Maar je kunt toch wel iets bedenken dat je PHP script een bepaalde routine uitvoert als het script wordt aangeroepen en er een bepaalde tijd sinds de laatste keer dat het is uitgevoerd is verstreken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:20

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Wat is er huiskamer achtig aan die reply?

Je draait op windows, dus wil je GEEN cronjobs hebben.. De windows equivalent is de task scheduler, welke perfect draait op windows.. Wat is er hier niet serieus aan? (En dat ding heet nog echt zo ook)

Ow ja, en als je je post later edit naar compleet iets anders, kan ik het niet helpen dat mijn reactie nog op je originele post slaat.

[ Voor 99% gewijzigd door gorgi_19 op 06-07-2003 01:06 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

zoals het er stond naar jouw eerste post is het een correct antwoord

dus

u gaat direct naar de gevangenis, u gaat niet langs start en u ontvangt geen 25 pleuro.

trusten :*

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

• Dit hoort niet in Lieve Adjes.
• Gorgi geeft een perfect on-topic correct antwoord.
• Binnen dit topic graag niet het P&W topic voortzetten (wink Cheatah ;) )
• Ik had je topic bijna dichtgeknikkerd omdat ik moeiteloos op de eerste search die ik probeerde 34 oplossingen vond. Kweet eilijk niet waarom ik het niet heb gedaan :+

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
D2k schreef op 06 July 2003 @ 00:48:
zoals het er stond naar jouw eerste post is het een correct antwoord

dus

u gaat direct naar de gevangenis, u gaat niet langs start en u ontvangt geen 25 pleuro.

trusten :*
laat maar nivo daalt hier echt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juli 2003 @ 00:50:
[...]
laat maar nivo daalt hier echt...
Jouw vraag wordt beantwoord door gorgi_19 om vervolgens door curry684 ingekopt te worden met een goede search query. Kortom, je bent enorm geholpen, ook al had je dit zelf kunnen vinden en duidt dat op het niet voldoen aan de regels in P & W.

Het enige wat jij lijkt te zien is de :+ van gorgi_19 en de sarcastisch grappende opmerking van D2k, om vervolgens op de verkeerde plaats te gaan klagen over het nivo van anderen.

Kennelijk is het toch makkelijk de splinter in de oog van een ander te zien en de balk in je eigen oog onopgemerkt te laten ...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2003 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Ja, ik vind gorgi_19 ook een vervelend mannetje :+, maar hij heeft inderdaad gelijk. Met task scheduler een php scriptje laten aanroepen, of gewoon een batch met mysql queries, dat vind ik toch een goede schop de juiste kant op...

Zeker omdat je zelf begint over cronjobs, dus je had al in die richting gedacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:24
Dit hoort niet in LA. Daarnaast is het imho geen HK reply, het is een mooie tip de goede kant op.

Dicht dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.