usb erin = blauw scherm XP

Pagina: 1
Acties:

• sjorsfeenema
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-02 19:55

sjorsfeenema

de mijne is mooier

Topicstarter
Ik heb hier een digitale camera maar als ik die aansluit op mijn usb poort zie ik dat de pc een camera vind en dan ....blauw kijk hier: http://home.wanadoo.nl/tubbie/pics/fout.jpg

Moet ik dus opnieuw opstarten en dan doet de camera het ineens wel :?
Ik kan gewoon (als verwijderbare schijf) kopieren en plakken alles.

doe ik de cam uit of haal ik em van de usb---->BLAUW! 8)7

Ik kan me herhinneren dat ik laatst een kameraad bij me had met een usb pen en daar reageerde comp. precies hetzelfde.

Ik heb windows xp pro
draai op 933mhz
heb casio exilim ex z3 camera :9~
usb 1.1

Ik heb meerdere usb poorten geprobeert en ook alles los gehad behalve muis, toetsenbord, beeldscherm, en dan de camera uiteraard maar dat werkte ook niet.

Wie weet hoe ik normaal zonder eerst een blauw scherm te krijgen mijn foto's kan bekijken?

die van hen is mooi....

• frisico
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-03 11:18
Je kan proberen om een vast drivenummer te geven. Misschien zijn de problemen dan verdwenen. Dit doe je door rechts te klikken op deze computer, beheren, schijfbeheer. Wel de camera eerst inpluggen

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-05 13:25

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Heb je software gekregen bij die Casio? Heb je die geïnstalleerd? Zo ja, dan kun je proberen die eraf te gooien. Zo nee, installeren die hap :p

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• sjorsfeenema

sjorsfeenema

de mijne is mooier

Topicstarter
DUX schreef op 06 July 2003 @ 00:22:
Heb je software gekregen bij die Casio? Heb je die geïnstalleerd? Zo ja, dan kun je proberen die eraf te gooien. Zo nee, installeren die hap :p
beide gedaan maar helaas zonder succes :'(

die van hen is mooi....

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05 23:45

tweakerbee

dus..?

Verder nooit last van dit soort fouten? Kan namelijk ook je geheugen zijn wat verrot is.

www.memtest86.com

You can't have everything. Where would you put it?

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Dit is gewoon 'n brakke driver. Zoek naar een update.

Forget your fears...
...and want to know more...

• sjorsfeenema

sjorsfeenema

de mijne is mooier

Topicstarter
tweakerbee schreef op 06 July 2003 @ 01:50:
Verder nooit last van dit soort fouten? Kan namelijk ook je geheugen zijn wat verrot is.

www.memtest86.com
geheugen getest en was ok, voor de zekerheid ff reepje voor reepje eruit gehaald en verschillende geheugen banken geprobeerd maar dat mocht ook niet baten :(

Maar een brakke driver kan toch niet? het is ook bij een usb pen het geval dat ie in een dump springt. Of snap ik he nou verkeerd?

[ Voor 16% gewijzigd door sjorsfeenema op 06-07-2003 02:22 ]

die van hen is mooi....

Verwijderd

Brakke driver voor je USB controller misschien.

Gebruik je een los USB kaartje, of de USB op het moederbord? Ik zou eens alle USB root hubs en dergelijke uit de device manager gooien, en deze opnieuw laten detecteren. Als drivers nodig hebt om de USB aan het draaien te krijgen (vaak met kaartjes, soms voor het moederbord, afhankelijk van het type), dan zou ik de nieuwste van internet afhalen.

• sjorsfeenema

sjorsfeenema

de mijne is mooier

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 juli 2003 @ 02:59:
Brakke driver voor je USB controller misschien.

Gebruik je een los USB kaartje, of de USB op het moederbord? Ik zou eens alle USB root hubs en dergelijke uit de device manager gooien, en deze opnieuw laten detecteren. Als drivers nodig hebt om de USB aan het draaien te krijgen (vaak met kaartjes, soms voor het moederbord, afhankelijk van het type), dan zou ik de nieuwste van internet afhalen.
'kheb gewoon onboard usb en daar aan een hubje.
Ik heb ook al geprobeert om zonder die hub aan te sluiten dus alleen de camera aan de hub maar help ook niks.

maar ik zal es kijken of het misschien over gaat na het verwijderen van de hele zooi.
hopen dat ie alles weer vind...

F*ck nu geen camera meer (lees helemaal niet meer) en mijn dvd en cd drive pleite :(
Ga maar es lekker klaar zitten voor een nieuwe installatie.

iemand nog tips?

[ Voor 11% gewijzigd door sjorsfeenema op 06-07-2003 03:20 ]

die van hen is mooi....

Verwijderd

Hij vindt helemaal geen USB meer? Klik eens rechts in de device manager en kies voor de optie om nieuwe apparaten te zoeken.

Als je echt helemaal opnieuw gaat installeren: zorg dat je voor elk apparaat de laatste drivers hebt.

• sjorsfeenema

sjorsfeenema

de mijne is mooier

Topicstarter
heb alles opnieuw geinstalleerd en wat denk je? alles werkt weer naar behoren...

sjees is het al bijna half vijf? damn

die van hen is mooi....

Pagina: 1