Toon posts:

[Solidworks] "Created by" veranderen

Pagina: 1
Acties:
  • 259 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor school een philips zaklampje moeten modeleren in SW2001PLUS. Nu bestaat deze uit meerdere (15) onderdelen.

Deze heb ik op 3 verschillende computers getekend. Alleen nu staan sommige onderdelen niet onder mijn naam of hogeschool nummer.

Weet iemand hoe je dit kunt veranderen dmv
programma
registrer
in solidworks zelf?
of op een andere manier.

Het moet straks allemaal in een assembly en het moet wel een beetje kloppen. B)

Verwijderd

Topicstarter
Valt er niet iets door middel van notepad aan te passen. Daarin staan wel alle gegevens, maar als ik er iets aanpas dan opent SW2001Plus de tekening niet meer.

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

hahaha, een IPO-er! Waar, DH?

Ik kan hier eigenlijk niet super veel mee, bedoel je in de drawing zelf of gewoon de document property?

1e: In de drawing zelf zou je met de rechtermuisknop op de achtergrond moeten klikken, edit sheet en hier zou je de teksten moeten kunnen veranderen.

2e optie: in menu file kiezen voor properties, en ziehier, vanalles valt te veranderen.

Heb helaas geen originele IPO sheets bij de hand, anders had ik het even kunnen controleren. Misschien zou je me die kunnen mailen? Doorzoek de schoolcomputer op slddrt bestanden, alles met IPO erin gaarne naar mijn mail adres sturen (waarschijnlijk in c:/program files\SolidWorks 2001+\data). bvd!

ps, je gebruikt toch geen tekeningen van anderen? Wel je eigen werk maken hè!

GreetzZ

Een mede IPO-er

[ Voor 6% gewijzigd door jules op 07-07-2003 22:11 ]

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Verwijderd

Topicstarter
Was al benieuwd of ik van een IPO-er antwoord zou krijgen. }) Leuk is dat :*)

Het gaat dus om de features. Daarin staat dus waar hij gemaakt is en wanneer.

Sorry, ik ben nu niet op school en morgen ook niet. Ik heb die IPO sheets ook niet op mijn hd staan. (ik dacht van wel.....)

Kopiëren???
Originaliteit staat bij mij hoog in het vaandel, dan maar wat langer doorwerken. (wat genoeg gebeurt.)
menu>properties>..Je kan er wel een hoop zien & doen, maar niet helemaal wat ik in gedachte had. Toch bedankt, had er nog niet eerder op geklikt :P

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Aha, de features, nu is het duidelijk.

Heb idd ook Notepad even uiteprobeerd. Ik kan dus wel mijn naam terug vinden die gebruikt is, maar als ik die verander opent SW de tekening inderdaad niet...

Maar goed, als jijzelf die tekeningen gemaakt hebt, dan is het toch geen probleem? Ikzelf heb met Edwin of Marlies nog nooit problemen gehad. Ik maakte de tekeningen thuis of op school. Ik weet geneens ofdat ze daar naar kijken!

Voor welk vak is het eigenlijk? TTK1, TTK2 3D-CAD? of iets anders? Ik heb het afgelopen jaar stage gelopen, dus ben absoluut niet op de hoogte van wat er op school gebeurd is...

Verwijderd

Topicstarter
Tis allemaal af!!! iig ingeleverd.

Het was voor TKK2> TPD2 (technische product documentatie twee. ) 2de semester.
Bij mijn asssembly bleek er een onderdeel niet te kloppen, maar die was nogal complex dus die heb ik laten staan. Steekt nu een beetje uit mijn behuizing. ai...., maar ik had geen tijd meer om dat te vervangen, voor de rest zag het er wel aardig uit.
Heb het vandaag om 5 uur bij Edwin ingeleverd.
Ik hoop op een zes O-)

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Voor TTK2, 3 jaar geleden ofzo, had ik 8. SW werd toen net geïntroduceerd op IPO. Het project was een tuinsproeier. Toen moesten we in een groep van 5 mensen verschillende onderdelen CAD-ten. Mijn onderdeeltje had ik toen ook wat tekst gegeven. Zag er wel cool uit! Dat vonden ze wel een leuk pluspuntje.

Pagina: 1