Hoi,
Ik heb juist C&C Generals geinstalleerd. Nu heb ik een probleem bij het starten namelijk: crash
Het spel crasht gelijk en geeft een melding of ik het foutenrapport wil verzenden naar MS (Windows XP).
Systeemconfiguratie:
nVidia GeForce4 TI4200 (detonators windows standaard en nieuwste beta)
VIA KT266A Chipset (VIA drivers geinstalleerd) (Jetway Mobo - nieuwste BIOS)
SB Audigy (Eén na nieuwste drivers geinstalleerd) (zowel met als zonder geluid problemen)
60 GB Maxtor Harddisk
Aopen 52x CD-ROM (primary slave)
MSI 32x brander (secondary master)
AMD Athlon XP 1800+ @ 2000+ (Throughbred B core)
Foutmelding:
Ik heb dit zelfde met Medal of Honor Allied Assault. Spearhead werkt wel evenals alle andere spellen.
Ik heb juist C&C Generals geinstalleerd. Nu heb ik een probleem bij het starten namelijk: crash
Het spel crasht gelijk en geeft een melding of ik het foutenrapport wil verzenden naar MS (Windows XP).
Systeemconfiguratie:
nVidia GeForce4 TI4200 (detonators windows standaard en nieuwste beta)
VIA KT266A Chipset (VIA drivers geinstalleerd) (Jetway Mobo - nieuwste BIOS)
SB Audigy (Eén na nieuwste drivers geinstalleerd) (zowel met als zonder geluid problemen)
60 GB Maxtor Harddisk
Aopen 52x CD-ROM (primary slave)
MSI 32x brander (secondary master)
AMD Athlon XP 1800+ @ 2000+ (Throughbred B core)
Foutmelding:
Spelversie zowel 1.0 als 1.5 geeft deze fout. De originele CD is wat bekrast maar de kopie welke ik gemaakt heb toen ik het gekocht had niet. Beide cd's geven problemen. De kopie is met CloneCD gemaakt. Het spel draaide voorheen prima op Windows 98.AppName: generals.exe AppVer: 0.0.0.0 ModName: ~df394b.tmp
ModVer: 0.0.0.0 Offset: 0002aa4e
Ik heb dit zelfde met Medal of Honor Allied Assault. Spearhead werkt wel evenals alle andere spellen.