Topic in software dicht

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibble
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 20:24
Software zichzelf kopieren.

Mijn vraag is anders extreem helder.
Ik zoek een manier om een zelfgemaakt programma zichzelf te kunnen laten kopieren.
Dat er mensen zijn die zo vreselijk dom antwoorden met "je kunt de exe file toch ook handmatig kopieren" kan ik ook niet helpen.

Misschien moet ik het formuleren als "Het moet zich kunnen copieren als een virus, maar IS geen virus".
Ik vindt het dan ook bijzonder lomp dat het topic zonder pardon op slot gaat zonder dat ik 1 enkele serieuze reactie heb gezien waarover meer dan 1 seconde is nagedacht.

Laat hem maar dicht, maar ik wil wel even mijn ongenoegen uiten over (sommige)mod's die wederom een wanbeleid voeren zonder te denken.
Het niveau daalt hier met de dag, tweakers is tweakers niet meer... zonde.

T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:21

SmartDoDo

Woeptiedoe

Als je van mening bent dat je slotje niet terecht is, dan kun je de mod die het slotje heeft gezet mailen. Zie ook Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! daarvoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben anders van mening dat je erg weinig informatie geeft. Welke programmeertaal, welk operating system, etcetera. Beantwoord zulke vragen voortaan alvast in je topicstart, en geef aan wat je zelf hebt bedacht en geprobeerd. Ik krijg van dat topic nu niet echt zoiets van: wat wil ik die jongen nou graag helpen. Ik krijg wel het idee dat je niet weet waar je mee bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Laatst online: 21:14
Nibble schreef op 05 July 2003 @ 20:54:
Dat er mensen zijn die zo vreselijk dom antwoorden met "je kunt de exe file toch ook handmatig kopieren" kan ik ook niet helpen.
Ja, sorry hoor, maar dat zou ik ook antwoorden. Als jij mij dan dom vind, vind ik het ook goed, maar het is toch een werkende manier? .exe kopiëren?

En zie die link van SmartDoDo

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibble
Verwijderd schreef op 05 July 2003 @ 21:05:
Ik ben anders van mening dat je erg weinig informatie geeft. Welke programmeertaal, welk operating system, etcetera. Beantwoord zulke vragen voortaan alvast in je topicstart, en geef aan wat je zelf hebt bedacht en geprobeerd. Ik krijg van dat topic nu niet echt zoiets van: wat wil ik die jongen nou graag helpen. Ik krijg wel het idee dat je niet weet waar je mee bezig bent.
Als ik er geen programmeertaal bijzet, maakt met dat dus niet uit :)
Het os maakt ook niet uit, daar het key element niet in de code zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:04

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Nibble schreef op 05 July 2003 @ 21:06:
[...]

maar vertel dit allemaal gewoon aan de moderator die het heeft dicht gegooid. Allemaal in nette e-mail plaatsen en jullie komen er met zijn tweeen vast uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibble
XanderH schreef op 05 July 2003 @ 21:06:
[...]

Ja, sorry hoor, maar dat zou ik ook antwoorden. Als jij mij dan dom vind, vind ik het ook goed, maar het is toch een werkende manier? .exe kopiëren?

En zie die link van SmartDoDo
Ik stop hier gewoon allemaal even mee voordat ik dingen zeg waarvan in later misschien spijt ga krijgen, maar het is erg gesteld de laatste tijd...
En daar houdt ik het bij. pleur dit topic ook maar dicht, gooi er maar weer een OW achteraan, en stuur de forumregels maar weer eens door, of zeg maar dat ik de search moet gebruiken. Ik heb er voortaan genoeg van.

Edit: uit eerdere conversaties met moderatoren ben ik inmiddels wijzer geworden, dingen worden meestal erger dan minder. Het is niet de eerste keer dat ik gestraft wordt door hulp te bieden. Puur omdat er ergens diep in die site een link stond naar warez.
Ik moet verdorie bijna een complete disclaimer plaatsen bij mijn posts om buiten schot te blijven! (of de persoon in kwestie niet helpen, maar dan heeft het stellen van een vraag natuurlijk ook weinig animo).
Alle moraalridderij, faq's, kromme moderaties en utfs's komen me gewoon de neus uit!

[ Voor 30% gewijzigd door Nibble op 05-07-2003 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:35

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Nibble schreef op 05 July 2003 @ 21:06:
Neejjj, dat zie je verkeerd :)

Dan zou je in de openingspost moeten zetten dat het niks uitmaakt in welke programmeertaal het programma moet zijn. Maar als het jou niks uitmaakt dan is het OF dat je het ook niet zelf wilt programmeren OF je kent elke programmeertaal op aarde. Ik gok het eerste, en dan zou het neerkomen op een scriptrequest, helaas. Helaas, omdat dat ook niet de bedoeling is hier :)

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn antwoord is weldoordacht, helder en respectvol. Misschien wilde je het niet horen, maar het is niet onredelijk of iets dergelijks. Mijn antwoord is juist bedoeld om het niveau hoog te houden, want daar is ook een goede topic start vooor nodig.

Verder ben ik ervan overtuigd dat drm het topic zo opent als je hem een mailtje stuurt met een aanpassing van jouw topic en verzoek of die open kan.

Inhoudelijk: jij bedoelt te zeggen dat jouw programma geen schade aanricht, en dat het daarom niet een virus genoemd zou moeten worden. Ik denk eerlijk gezegd dat de gebruiker van jouw software liever zelf bepaalt of het schade aanricht, want ik zou niet een programma willen draaien wat zich zonder mijn uitdrukkelijke toestemming repliceert.

Ik wil je graag verder helpen (en anderen vast ook) als ik weet over welke taal, welk OS, welke omgeving, welke soort functionaliteit, etc jij het over hebt. Als ik een verhaal loop te vertellen hoe je dat met .vbs scriptjes kan doen op Windows, en jij hebt het over Perl en Unix, dan is al mijn moeite verspilt, en dus daarom is meer informatie erg belangrijk.

PS: Eigenlijk vind ik het al frustrerend dat ik je dit moet uitleggen, wat dit had je vast zelf ook kunnen bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Laatst online: 02:21

SmartDoDo

Woeptiedoe

Nibble schreef op 05 July 2003 @ 21:11:
[...]

Ik stop hier gewoon allemaal even mee voordat ik dingen zeg waarvan in later misschien spijt ga krijgen, maar het is erg gesteld de laatste tijd...
Rustig ademen, en op je gemak een mailtje sturen als je het niet met het slotje eens bent, dan kun je in discussie met de mod en niet met alle users hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

klopt gedeeltelijk
Ik zoek een manier om een zelfgemaakt programma zichzelf te kunnen laten kopieren.
ten eerste heeft niemand dat gezegt in het topic, en daarnaast kan je in elke manual wel terug vinden hoe je bestanden moet kopieeren ;)
Ik vindt het dan ook bijzonder lomp dat het topic zonder pardon op slot gaat zonder dat ik 1 enkele serieuze reactie heb gezien waarover meer dan 1 seconde is nagedacht.
moet je goed kijken ;)
Laat hem maar dicht, maar ik wil wel even mijn ongenoegen uiten over (sommige)mod's die wederom een wanbeleid voeren zonder te denken.
Het niveau daalt hier met de dag, tweakers is tweakers niet meer... zonde.
waar zou dat nu aan liggen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

- ik heb je topicgelezen, en je vraagstelling is idd wat MrX zegt veels te breed, om uberhaupt jou op weg te kunnen helpen, zonder dat er eerst 10 of meer posts nodig zijn om erachter te komen, wat je precies wil.

- Dat je hier in LA een topic opent, ipv de desbetreffende mod mailt, zoals het hoort, geeft al blijk van het gegeven dat je niet weet hoe het hier werkt.

- Met zoveel users (bijna 80.000, waarvan zo'n 4000 actief lezen en posten) is het gewoon nodig om zo actief te moderaten, anders wordt GoT gauw een dump-plek (ja serieus, helaas) van allerlei vragen, die mensen met 10 seconden, of 10 minuten, moeite om te zoeken of uit te proberen, zelf kunnen oplossen.

- Die vreselijk domme antwoorden die je noemt, komen gewoon door jouw topicstart. Je krijgt waar je om vraagt, ook hier op GoT.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:24
Zoals altijd: Als je het niet eens bent met een slotje, dien je een discussie aan te gaan met de desbetreffende moderator, via email.

Zie voor meer informatie: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen commentaar op het stukje van reemf.

verdere discussie gaat NIET van LA maar via mail of icq.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.