Toon posts:

Rare browser na installatie client

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi there,

Ik doe sinds 1 dag mee aan de DPC race (zo nieuw, dat ik nog niet in de stats sta) en ik heb het volgende probleem.

Na installatie van de client verloopt alles voorspoedig en gelijk staat dat ding de hele nacht te rekenen. Als ik nu lekker aant surfen ben worden sommige plaatjes van websites vervangen door plaatjes die daar niet horen. Het gebeurt niet bij elke site en ook niet bij elk plaatje. Reloaden helpt soms wel en soms niet. Ben er nog niet uit of het plaatjes zijn die in mijn cache staan of plaatjes die apart worden gedownload.

Is er iemand die dit bekend in de oren klinkt?

Verwijderd

Nope! Heb je wel de officiele client geinstalleerd of een gepreconfigurde?

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon volgens de instructie zoals op tweakers.net staat. Ik weet niet of dat een voorgeconfigureerde is. Ik denk het niet, want het e-mailadres moest ik wel invullen.

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Heb in totaal zo'n 5 koetjes draaien en dit nog nooit gezien/meegemaakt. Weet je zeker dat het niets anders kan zijn? De DPC Client veranderd namelijk niks aan je internet explorer of cache instellingen.

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Verwijderd

Als je zelf de client gedownload hebt (van distributed.net) kan ik me jouw problemen moeilijk voorstellen.
Heb je niet een keer iets veranderd aan de caching-instellingen van je browser ? En waren het meerdere sites/servers die problemen gaven ? Wat voor verbinding heb je (modem, kabel) en wat voor browser(-versie) ?

Heb zelf op NT4-SP4/WIN95/WIN98/WIN98SE nog nooit problemen met een browser gezien.

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Ik heb wel eens dat ineens mijn icoontjes in mijn taskbar verkleuren, maar die gaan na een tijdje weer terug naar normaal.

Ik weet trouwens niet of het van de koe komt.

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Dat laatste klinkt meer als een geheugen probleem
Pagina: 1