Geen id of er al meer mensen ervaring met dit apparaat hebben, maare vandaag eentje gekocht. Alle stekkers netjes aangesloten, komt zelfs geluid uit.
Heb alleen wat problemen
1 Hij gaat automatisch een software upgrade doen, en daarbij komt ie niet verder dan 80% of zo voor hij de verbinding kwijt raakt. Hij doet er ongeloofelijk lang over trouwens.
Geen id waar t aan kan liggen, internet verbinding heb ik verder totaal geen problemen mee. Heeft iemand anders hier ervaring mee?
Ik heb nergens kunnen vinden dat je dat automatisch updaten kan uitzetten
2 Heb PC-link geinstaleerd, kan zelfs wat playlisten afspelen, maar na 3 sec kapt ie met spelen om weer opnieuw te bufferen. Is hier een of andere instelling voor in Musicmatch waarvan iemand weet?
Heb trouwens een xs4all basic abbo en thuis netwerkje gaat over fast ethernet.
Heb alleen wat problemen
1 Hij gaat automatisch een software upgrade doen, en daarbij komt ie niet verder dan 80% of zo voor hij de verbinding kwijt raakt. Hij doet er ongeloofelijk lang over trouwens.
Geen id waar t aan kan liggen, internet verbinding heb ik verder totaal geen problemen mee. Heeft iemand anders hier ervaring mee?
Ik heb nergens kunnen vinden dat je dat automatisch updaten kan uitzetten
2 Heb PC-link geinstaleerd, kan zelfs wat playlisten afspelen, maar na 3 sec kapt ie met spelen om weer opnieuw te bufferen. Is hier een of andere instelling voor in Musicmatch waarvan iemand weet?
Heb trouwens een xs4all basic abbo en thuis netwerkje gaat over fast ethernet.