XP2600+|SoltekSL-NV400-64|Abit Siluro GF4 TI4400 128MB|16x40x DVD|Sony DRU-500a|512MB (PC2700DDR)|1x 3Com 10/100 NIC|1x 120GB 7200rpm 8MB ATA133 Maxtor HD --> Neovo E17a
Verwijderd
asus probe Case : 24 C
Asus probe case : 82 C
ik snel kast uit en CPU voelen > niet eens warm...
<zucht>
Asus probe case : 82 C
ik snel kast uit en CPU voelen > niet eens warm...
<zucht>
Merk ik ook op m'n ASUS CUBX. Even in de manual kijken (daarom koop ik nou ASUS
): de CPU temp wordt intern gemeten door Intel chippies maar ASUS probe is een aparte thermocouple in de FC-PGA (bij jullie: in de SoA); dat opstaande dingetje in het open vierkantje onder de chip. ASUS waarschuwt al dat het normaal is dat beiden een beetje afwijken, maar dat voor de zekerheid altijd uitgegaan moet worden van de hoogst gemeten temp.
[|:(modus]
AMD heeft (nog) niet zo'n interne thermometer, dus zal de A7V enkel de losse thermocouple kunnen gebruiken. OK, mij dus ook een raadsel waar het aan ligt bij jullie.
[/|:(modus]
[|:(modus]
AMD heeft (nog) niet zo'n interne thermometer, dus zal de A7V enkel de losse thermocouple kunnen gebruiken. OK, mij dus ook een raadsel waar het aan ligt bij jullie.
[/|:(modus]
Oslik, blyat! Oslik!
Ik heb ook zeker meer vertrouwen in de waarden die door 't BIOS worden uitgelezen...
Beton is koel. Een Alpha is koeler.
Verwijderd
asus probe geeft bij mij aan 44cpu en 25 moederbord. Bios geeft excact hetzelfde aan, dus geen probleem hier met asusprobe.
Verwijderd
ff nieuw koelertje
Bios 30 ~ 40
Probe 15 ~ 20
ach ja... wat geeft het
zolang ik maar kan OCEN!!
Bios 30 ~ 40
Probe 15 ~ 20
ach ja... wat geeft het
zolang ik maar kan OCEN!!
Verwijderd
Nix mis met Asus Probe!!
Ik heb 4 progjes aan gehad. En alle 4 gaven zo het zelfde aan. o.a. Asus Probe 2.11
Ik heb 4 progjes aan gehad. En alle 4 gaven zo het zelfde aan. o.a. Asus Probe 2.11
Wat zijn er nog meer voor progjes om te zien hoe warm ie word en waar kan ik ze downloaden ?
Geen inspiratie
Pagina: 1