Stuur met USB Adapter doet nix

Pagina: 1
Acties:

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:01
Ik heb laatst een Pc Gameport naar USB port gekocht. Maar nu reageerd mijn stuur helemaal niet meer. op de gameport doet ie het gewoon wel goed. Maar ik wou er perse vanaf, want op de gameport werkte geen enkel spel goed. wie weet wat ik fout doe??. het gaat om een Thustmaster 360 Modena

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wat je iig. even na zou kunnen kijken is of de gameport wel werkt, dit kan je gewoon doen door bij je apparaatbeheer te kijken of je gameport er tussen staat. Ook is het handig om even te controleren of je stuurtje wel wordt gevonden, deze hoort oon gewoon bij je apparaatbeheer te staan.

Wat ik dan niet begrijp is de volgende zin: "Maar ik wou er perse vanaf, want op de gameport werkte geen enkel spel goed. ". Waarvoor heb je dan een losse gameport gekocht? Had je problemen met de geluidskaart oid. die de gameport verzorgde?

[ Voor 7% gewijzigd door Laurent op 05-07-2003 20:33 ]

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

kan het wezen dat hij de usb als gameport 2 oid ziet mischien ...
(disable de standaard poort eens)

[ Voor 3% gewijzigd door Fish op 05-07-2003 22:48 ]

Iperf

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:01
de redenen dat ik van die gameport af wou, is dat ik ongelofelijk lechte prestaties in spellen heb, dus traag beeld en schokkend geluid. k had een x een usb stuur van en kameraad geleend, en die werkte perfect, dus had ik besloten om z'n convertertje te kopen. de converter ziet ie perfect in apparaatbeheer. ook in het spelopties menu, geeft ie gewoon ok aan terwijl ie nix doet. het stuurtje wordt dus ook gewoon gevonden, maar reageerd nergens op. op de gameport doet het stuur het goed, dus het stuur is niet kapot. ook alle gamepoorten in apparaatbeheer helpt niet. het stuur reageerd gewoon nergens op, terwijl hij wel wordt gevonden en hij ok geeft :S

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.