Toon posts:

2de lijn aanvragen voor 2de adsl-aansluiting...ISDN!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeiendag,

Ik heb hier thuis één analoge KPN telefoonaansluiting met dus één telefoonnummer. Nu heb ik op die lijn ADSL via Planet Hindernet en KPN.

Ik zit nog t/m 19-02-2004 aan KPN/Planet Hindernet vast voor ADSL.

Nu loopt er bij Demon een aktie t/m 01-01-2004: GEEN AANSLUITKOSTEN en GRATIS MODEM!

Ik heb intresse in dat 2048/1024 abbonement voor € 65,- per maand.

Ik wil dus eigenlijk nog voor 01-01-2004 overstappen op Demon maar Planet of KPN wil niks weten van afkopen 2 maanden voor officiele afsluiting (beetje dom, want als hun de lijn zouden slopen zou ik gewoon nog de 2 laatste maanden betalen en hadden hun dus helemaal geen onkosten aan dataverkeer e.d.)

Ik kan dus niet van die aanbieding gebruik maken, nou lees ik weleens dat mensen een 2de lijntje aan laten leggen.

Moet dit dan persee via ISDN? Want als ik dat zou doen zou ik eigenlijk 19/02/2004 dat oude nummer eruit gooien.

En is het dan mog. dat ik bijv. begin december ADSL aanvraagt via Demon op de 2de lijn!?

Alvast bedankt voor de antwoorden.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

je kan gewoon een tweede analoge lijn aanvragen :). Dat is geen probleem. Sterker nog, zodra die werkt en adsl doet het daarop, kan je die eerste ook gewoon opzeggen. Je adsl zal dan gesloopt worden, je zal er geen facturen van de kpn meer over krijgen en alleen nog even je jaar abo bij de provider moeten uitzitten :P.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
BTW: Zitten er hier geen medewerkers van KPN of Planet Internet die toevallig weten of er binnenkort een prijsverhoging aankomt (heb ik het over nu t/m begin december) ??? Iemand die dat misschien wel even wilt melden?? _/-\o_

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Warom wacht je niet gewoon... tegen de tijd dat je abbo verlopen is is er vast wel weer een andere interresante aanbieding :?

Verwijderd

Topicstarter
jhead22 schreef op 05 juli 2003 @ 18:56:
Warom wacht je niet gewoon... tegen de tijd dat je abbo verlopen is is er vast wel weer een andere interresante aanbieding :?
Ja maar ik wil persee Demon. En dan zal het modem en aansluitkosten vast wel gratis zijn op het Wide Open abbo...maar niet op het 2048 abbo.

• Supern00b
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05-2023
Pecies www.speedxs.nl begint ook al lekker te stunten met aanbiedingen tenslotte, komen er vast meer. (8192/1024) voor 65 Euro (+ 100 Euro admin. kosten per jaar) = 75 Euro. De 2048 variant = 10 euro minder.

[ Voor 9% gewijzigd door Supern00b op 05-07-2003 19:00 ]

Abit KR7A-RAID, Athlon TB-1200, Corsair PC-2400, Hercules Geforce 3 Ti 500 Numero 1 Till 1400MHz 8737 Numero 1 Till 1500 MHz 9013

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar zoals ik zei ik wil geen klein amateurisch providertje maar DEMON!

Nog een vraagje aan JvS of iemand die hem kan beantwoorden.

Hoe worden die lijnen dan gesplitst ? Ik heb toch maar 1 wantcontactdoos?
En dat ADSL jaar-contract geld dus niet voor de KPN kant?

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-11-2025

Dethroned

Liev

Eigenlijk had ik een ander vraagje. Ik heb op dit moment een analoge lijn voor ADSL. Ik ga per 31-08 overstappen op andere provider, want Metia zuigt. Vraag is of ik dan als ik een nieuwe lijn laat aanleggen, zal kiezen voor een ISDN lijn of een Analoge. Zijn daar nou nog voordelen mee of niet ?

I got a problem-solver and its name is revolver

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-11-2025

Dethroned

Liev

BTW nog een vraag. Is werkt ADSL over ISDN ook over een splitter ?

I got a problem-solver and its name is revolver

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-05 21:31
ja.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook nog een vraagje:

Is het ook mogelijk om gewoon eerst je KPN abbo af te laten sluiten en vervolgens een nieuwe aan te vragen?

Word KPN ADSL dan ook opgeheven aan de KPN kant zoals iemand hier beweerde? En dat geld dus ook als je nog een jaarcontract zit voor ADSL ? :S

Alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Weet niemand dit :?
Pagina: 1