Ik heb altijd m'n versterker aangesloten gehad op m'n PC. Nu heb ik voor het eerst een 5.1 setje gekocht(vnl voor de heb
) en ben ik enigzins teleurgesteld in de kwaliteit van het geluid. Er zijn betere sets te koop, maar dat ligt buiten m'n budget...Mijn hifi set stelt overigens weinig voor. Oude Akai AM27 versterker, met 2 magnat satelieten + subwoofer. De subwoofer is wel aardig, maar de satelieten zijn belabberd. De satelieten heb ik, omdat mijn kamer simpelweg te klein is voor zuilen(welke ik eerst had). Echter het is nog altijd stukken beter dan wat de logitech set biedt. Is het enigzins reeel, om de magnat satelieten aan te sluiten op de 5.1 set ipv de standaard speakers, en de (versterkte)subwoofer middels een splitter er extra tussen te hangen ? Zitten hier bepaalde haken en ogen aan, qua impedantie, vermogen ed ? Belangrijker nog, kan de versterker in de 5.1 set uperhaupt wel behoorlijk geluid uit m'n satelieten tonen...
Testen = weten, maar ik hoor liever eerst wat meningen, voordat ik pluggen en kabels ga lopen aanschaffen.
Testen = weten, maar ik hoor liever eerst wat meningen, voordat ik pluggen en kabels ga lopen aanschaffen.