Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
Verwijderd
Niet doen...gebruik gewoon cel A1 en laat het antwoord in A2 komen en gebruik vervolgens B1 en doe daar hetzelfde mee??? Iets beters weet ik niet, want wat jij wil is echt niet de bedoeling van een spreadsheat.
Je wilt soort rekenmachine? Je zou met een visual basic script dit kunnen regelen, maar dat werkt denk ik niet in open office
zet in A1: =som (a2:a64000)
en blokkeer de titels onder A1.
Prachtige telmachine, met tellijst.
en blokkeer de titels onder A1.
Prachtige telmachine, met tellijst.
Houdoe
Ok het is dus zo dat ik al zoiets heb maar dit is in een oud dos programma, dat wil ik omgezet hebben naar ooo omdat ik later dit jaar naar linux overstap.
in planperfect kan ik handmatig doorrekenen en aan geven dat ie van links naar rechts moet rekenen en in hoeveel stappen.Zodat ik dus geen last heb van een circulaire referentie, anders zal die doorblijven rekenen.

Dus het bedrag achter D01,enz. wordt elke keer dat ik doorreken bij de laatste kolom gedaan.En er wordt wat btw gesplitst.Dit heb ik zo gemaakt om gemakkelijk te kunnen boeken,en een klein overzichtje te hebben van wat er verkocht wordt.
Hoop dat het zo iets duidelijker is.
in planperfect kan ik handmatig doorrekenen en aan geven dat ie van links naar rechts moet rekenen en in hoeveel stappen.Zodat ik dus geen last heb van een circulaire referentie, anders zal die doorblijven rekenen.

Dus het bedrag achter D01,enz. wordt elke keer dat ik doorreken bij de laatste kolom gedaan.En er wordt wat btw gesplitst.Dit heb ik zo gemaakt om gemakkelijk te kunnen boeken,en een klein overzichtje te hebben van wat er verkocht wordt.
Hoop dat het zo iets duidelijker is.
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?