Toon posts:

netlimiter niet te installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik snap er nog immer niets van: ik krijg dit tooltje niet geinstalleerd. Ik heb van alles geprobeerd :

1) in safe modus
2) andere compatibiliteitsmodus
3) andere / oudere versies
4) de maker een paar weken geleden gemailed maar krijg nog immer geen antwoord
5) zoveel mogelijk achtergrond progs uitgeschakeld (norton av en Norton Internet Security bijv)

ik krijg namelijk steeds deze foutmelding tijdens het installeren (mijn OS = XP pro ned.) en andere mensen schijnen hier helemaal geen probleem mee te hebben.

"netlimiter 091beta 3 installer could not install important files -exiting with error"

daarna klik ik de window weg waarin de foutmelding staat en wat overblijft is de netlimiter installatiewindow die ongeveer op 50% blijft staan.
op mijn hd is dan ook geen programma folder aangemaakt

Heeft iemand een idee ?

alvast hartelijk dank voor je reaktie !!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 08:39
Heb je de oudere/andere versies wel goed verwijderd? Misschien waren er nog restjes blijven hangen waardoor het fout gaat.
Verder is het trouwens nog een beta, dus daar kunnen altijd problemen mee zijn. En je kan natuurlijk altijd nog andere programma's proberen als dit echt niet lukt :)

[ Voor 33% gewijzigd door Hahn op 05-07-2003 16:20 ]

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt, maar ik heb al een paar geprobeerd (zo ook jouw link) om 'm opnieuw te downloaden. heb je suggesties voor een ander tooltje ?

blijft de vraag waarom het bij mij niet lukt en bij andere mensen wel.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 08:39
Paar alternatieven zijn:
Bandwith Controller
Sygate Office
InetShaper
Total Traffic Control

Allemaal gehaald uit deze FAQ: FAQ Network Troubleshooting :)
Welke ik overigens zo heb gevonden: [search=netlimiter programma's]

The devil is in the details.