Target kasten

Pagina: 1
Acties:

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Topicstarter
Hey allemaal,

ik zat te neuzen op de site van Eynstein en zij hebben op 1 Aopen na allemaal Target kasten te koop (www.eynstein.nl/g/12.html). Wie heeft er zo'n kast en welke dan? Waarom vind je hem goed of slecht?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Heb zelf al 18 maanden een Target kast (gekocht bij Orbit in Nijmegen). Af en toe twijfel ik over de aarding van het ding, maar tot nu toe geen problemen mee. Airflow is goed; de mobo zit wel een mm teveel van de achterkant af, maar dat kan net zo goed aan m'n geweldige Biostar:( mobo liggen.
Duidelijk pluspunt zijn de onafhankelijk los te maken panelen.
De PSU is een 235W, genoeg voor een geOCde C366@412 met een HVD SCSI controller + drive.

Kortom, niets bijzonders, maar doet zeker niet onder voor Aopen.

Oslik blyat! Oslik!

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Topicstarter
Thanx voor je duidelijke reactie. Ik zit namelijk te twijfelen of ik die Aopen HQ08 zal nemen, waar iedereen zo lyrisch over is, of een kast die ook een 300W voeding heeft, maar Target heet, en dus 100 piek cheaper is.

Nog meer mensen met gedachten hierover?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

HQ kasten zijn erg mooi ontworpen, vandaar, en ze zijn erg praktisch van binnen.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Ik heb de Target PC430-300W van eynstein.
Naja bevalt me wel opzich.
Ik ben niet zo'n erge tweakert die er elke dag in zit te rommelen ofzo.
Ik ga er morgen trouwens een plextor 12/10/32A erin pleuren. Kijken of dat een beetje lukt.

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Topicstarter
Op maandag 27 november 2000 22:22 schreef FrankGuthrie het volgende:HQ kasten zijn erg mooi ontworpen, vandaar, en ze zijn erg praktisch van binnen.
Tja als ik voor een naam geen 100 piek extra wil betalen, doe ik het ook niet voor een mooier design (al zien ze er wel goed uit ja). Zo'n kast moet denk ik toch echt een meerwaarde hebben, waardoor hij het extra geld waard is.
Mijn aankoop wordt namelijk zo budget mogelijk als het ff kan (Duron, MX ipv GTS) maar wel goed uitgebalanceerd en een beetje lekkere tweak-pc (KT-7 RAID, IBM DTLA 307030 :9~).
Ik zie mezelf nog geen gaten in de kast zagen en extra fans inbouwen enzo, dus daarmee hou ik verder geen rekening.
Pagina: 1