Toon posts:

Femme gezien op zondag ?

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kan het zijn dat ik Femme op Zondag rond kwart voor 1 binnen zag komen met zijn zusje ?????

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 11:41
WOW!!! Misschien heb je femme wel gezien! Mag ik een handtekening van je?

:r *zjiez* :r

• Opa
  • Laatst online: 23-08 09:44

Opa

Nu Multifocaal!

Heb je mij nog naar buiten zien gaan met jouw zusje? Nee? Mooi. 8-)

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

ROFL!

Verwijderd

:D :D LOL :D :D

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-08 22:52

Booster

Superuser

jezus man, hij vraagt gewoon ofdat ie Femme gezien kan hebben...

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-08 18:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Zou kunnen, hij was er wel (de hele middag als een riooljournalist foto's gemaakt :))

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Tjesus, wat is er nou zo bijzonder aan die Femme?
Oke dat ie t.net heeft "gemaakt" is cool, maar verder
"Heey heb jij ook Femme gezien"; "Ja, ik heb hem gezien". |:(

• Hielko
  • Laatst online: 18:59
Ach, er zijn ook mensen die graag Britney Spears willen zien (of horen, nog erger).... dus als je het zo bekijkt is het heel normaal :Y).

• Passenger
  • Laatst online: 19-08 11:41
* Passenger ziet gelukkig nog wel het verschil tussen Britney Spears en Femme... :P

Verwijderd

ik heb hem zondag ook nog gezien.
je kan zeggen wat je wilt, maar het is wel leuk om de man achter tweakers.net een keertje in het echt te zien.
Wat een broekies trouwens achter de tweakers-stand.>:)
Ik voelde me echt wel een ouwe lul.

Groeten, "opa" Frits

Verwijderd

Topicstarter
Tu-Tone ik :r over jou heen.
damn, ik vraag gewoon wat .....
en zoals al werd gezegd: ik wou gewoon graag weten of dat hem was of niet....

• Mad_Manic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:56
Kom op mensen, dit vind ik echt heel zielig
Jullie doen net of hij een (half) god is.

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-08 22:52

Booster

Superuser

Mad_Manic schreef:
Jullie doen net of hij een (half) god is.
Uit welke regel blijkt dat dan?

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Verwijderd

Pak 'em lekker in z'n reet man!

• Eguan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-11-2024

Eguan

Be Creative !

Vorige week hier op school ook:

Hij: Ga je nog naar de HCC?
Ik: Ja ik wel! Jij ook?
Hij: Ja! ff naar de t.net stand
Ik: Lache!
Hij: Ik ken Femme persoonlijk, en Rick ook! Die heeft veel verstand van Linux joh!
Ik: Ja, ja! Van de kleine 18000 gebruikers zegt 99 % dat ze Femme in het ECHT kennen maar ik duf te wedden dat nog geen 1 % Femme ooit in real life gesproken heeft!
Hij: Werd stil! >:)

Zo! :) Gelukkig zeg voor Femme, anders had ie wel erg veel contacts te onderhouden en kon ie niks meer verbouwen / verbeteren aan deze site!

Sommige dingen moet je geloven om ze te kunnen zien. http://www.becreative.nu/

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-07 20:34
bekijk het van de andere kant. zonder femme en collega's zaten jullie elkaar nu niet af te zeiken.

• lckarssen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 30-06-2023
Laten we wel wezen, Femme is geen halfgod ofzo, maar wel de persoon die tweakers.net heeft opgezet. Ik kom hier al vanaf het prille begin en ik vind het best bijzonder dat zo'n soortement hobbyprojectje het zover kan schoppen. Dan mag je best even vragen of je die persoon die dat voor mekaar heeft gekregen hebt gezien of dat het een lookalike was ;). Zoveel mensen krijgen dat niet voor elkaar hoor (om zo'n site op te bouwen)!
Ik was zelf ook wel benieuwd of hij op de tweakers-stand zou zijn. 't Blijft nu eenmaal leuk om iemand waar je veel over en van leest IRL te zien.

• Digicore
  • Laatst online: 16-12-2021

Digicore

Stay true to yourself!

Femme???? C'est qui ça?? Je ne le connais pas?? Aaaaaaaahhhhhh, mais je suis belge...

cheers

"Life is like a video game with no chance to win" - ATR

• Justin2000
  • Laatst online: 23-08 15:32
Tering, Femme dit Femme dat:r!
CLOSE TOPIC!!! :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r

PV opbrengst

Verwijderd

Ik heb Femme heel toevallig (juj) ook gezien toen hij voorbij de hardwareinfo.net stand kwam.

Niet met 'em gepraat ofzow.

Verwijderd

hey
Geen slechte woorden over het lekkerste wijf van de wereld Britney Spears.(8>Ze zingt perfect,ik was naar het concert in Arnhem geweest.*D Dus niet lullen.Deze topic gaat over Femme niet over andere AFKRAKEN! :r.

Ray_NL

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 00:04
Perfect?

Steam

• KMK
  • Laatst online: 23-08 16:55

KMK

Op woensdag 29 november 2000 17:15 schreef gharay29 het volgende:
hey
Geen slechte woorden over het lekkerste wijf van de wereld Britney Spears.(8>Ze zingt perfect,ik was naar het concert in Arnhem geweest.*D Dus niet lullen.Deze topic gaat over Femme niet over andere AFKRAKEN! :r.

Ray_NL
Klick here for [url="http://nude"]nude[/url] Britney Spears pics!!!

Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station

Verwijderd

zingt? ;)

Verwijderd

haha, "The page cannot be displayed" >:)

• Laurent
  • Niet online
Zie je, dan toch klikken mensen....

• WarPuppy
  • Laatst online: 21:39

WarPuppy

Electronic Technology

FOOLS !!!

Alsof je nu ineens de Man bent !

Blij dat ik zondag me vriendin heb gezien... >:)

• Grenco
  • Laatst online: 11-07 22:34
Ik heb femme ook gezien op de hcc !!!!

en op mijn lan-party !!! ( Tweakout2k :) reclame is nooit weg)
en bij t.n meetings !!!
ik heb zelfs zijn computer aan geraakt en een hernia overgehouden aan zijn monitor
IK HEB ZELFS MET HEM GESPROKEN!!! WOW!!!
OOK OVER DE TELEFOON !!!!! (ik was mijn telefoon nooit meer !!!)
NU BEN IK OOK EEN GOD ???!!!!!
Jongens doe alsjeblieft niet zo opgefokt als je hem gezien hebt.

Verder heb ik ook nog Kaj gezien op HCC en laatst zag ik bianca van BB-huis over straat lopen en gisteren liep mijn buurman langs ons raam !!!! :o Ga ik ook niet gek lopen doen.

femme is een hele normale jongen (man)
en ik snap niet waarom iedereen hem als een god behandeld / ziet. (beetje snap ik het wel, maar jij is het niet)

Hij is niet veel anders dan de andere tweakers op deze wereld.
het kan niet snel genoeg / koud genoeg / hard genoeg / mooi genoeg / groot genoeg. het enige verschil is dat hij er een mooie pagina omheen heeft gebouwd die in 2 jaar tijd erg groot is geworden.

maar dit is niet alleen zijn werk er zijn nog meer mensen die t.n hebben gemaakt tot wat het nu is. Ik ga ook niet lopen roepen !! IK HEB RICK JANSEN GEZIEN ! (admin)

die is "bijna" net zo belangrijk voor t.n als femme.

Ook mogen we anton en daniel niet vergeten . die zijn zeker net zo belangrijk.

Dit heeft femme tegen mij gezegt en hij heeft 100% gelijk: "ik ben dan misschien de oprichter,maar het zo groot gemaakt zoals het nu is door de hele crew !

Voor iedereen die femme niet kent van gezicht zoek ik ff filmpje op van tweakout2k

Gevonden :
ftp://tweaker:tweaker@212.187.16.116

ftp://tweaker:tweaker@212.187.16.116/MVC-001W.MPG

verder moet ik wel zeggen dat wat Death Angel vraagt een normale vraag is ( sorry Death Angel dit verhaal was niet negatief tegen over jou). als je femme niet kent is het leuk om te weten of je hem gezien hebt.

en ja Death Angel ik denk dat dat femme was.

hij kwam begin van de middag binnen dacht ik en hij heeft een zusje.

edit : DAMN WAT EEN TYPO'S

Righty-dokey matey-bloke flap old salty sea-dog amigo skipjack jockstrap piano-tuner, let's see you balls this one up!

Verwijderd

Alweer "This page cannot be displayed" !!

Trouwens Aikeleer; I heb maar ff geklikt om de database van t.net en Cazzzzzzzzzzema te ontlasten van dit soort onzin links!!

Juus!

Verwijderd

Topicstarter
JESUS zeg wat loopt iedereen nou te zeiken :? ??
Tjonge Jonge ik d8 dat de meeste tweaker ook mensen met een sociaal leven waren ....... word toch wel weer teleurgesteld hier :(
DAMN ZEG ! ik stel 1 simpele vraag, meer bedoeld voor Femme zelf eigelijk, en dan gaat er hier een zooitje druiloren over lopen bitchen alsof ik desperate ben om Feme te zien ofzo.
Had net zo goed kunnen vragen of ik een andere tweaker heb zien lopen, of weet ik veel wie Pamela Anderson ofzo, maar omdat ik al es een foto erges had gezien van Femme en de persoon waarvan ik d8 dat het Femme zou kunnen zijn in een niet al te druk gebied liep viel me dat op.
Nogmaals wat is er zo vreemd aan deze doodgewone vraag ?

Verwijderd

Er is ook niets mis mee, alleen kun je het op twee manieren opvatten. Als je komisch naar jou vraagstelling kijkt, lijkt het misschien net alsof je een soort groupie bent. Aan de andere kant staat er gewoon een serieuze vraag. Aan de tweakers om te beslissen op welke versie ze antwoord/commentaar willen geven. Als er commentaar bij zit wat je niet aanstaat, negeer je dat gewoon. Niet zo moeilijk toch?? 8-)

• Grenco
  • Laatst online: 11-07 22:34
nog nooit zo druk gehad om m'n FTPtje :)

Righty-dokey matey-bloke flap old salty sea-dog amigo skipjack jockstrap piano-tuner, let's see you balls this one up!

Verwijderd

Gewoon pure mazzel dat zo'n site zo groot wordt, kwestie van op het goeie moment er zijn, hoef je nu ook niet meer te proberen....

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:37
Ik wilde laatst weten waarom de forum van tweakers plat ging, spotaan. Ik meelen naar de webmaster en vervolgens kreeg ik ff een meeltje van Femme(Onderhoud, upgrade, bla, bla).:) Dat wilde ik ff kwijt.

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-07 15:42

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Femme is lekker in mijn kamer geweest! :P

't Was trouwens fokking rustig zaterdag op de HCC bij de Tweakers meeting! Viel me een beetje tegen hoor ;(

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:37

Floor-is

5.2

Whoehie! Way to go Ricko!!!! ;)

Femme is net als wij allemaal een doodnormaal persoon, het feit dat wij met zijn allen gebruik maken van iets wat hij heeft opgezet maakt hem niet direct een God ofzo. Zoals Grenco al aangaf (en dat klinkt misschien arrogant) heeft hij het niet alleen kunnen doen. De hele crew heeft hem hier bij geholpen, dat wordt nog wel eens vergeten. Ik vind dan ook dat die soms wel wat meer aandacht verdienen (ik niet hoor, heb net twee hele positieve topics over mezelf gehad, ik vinnut wel best!) ;)

Maar even serieus: Ja het is wel leuk om hem eens te zien, het geeft vooral de eerste paar keren toch iets speciaals... (Had ik ook, ik denk zo ongeveer iedereen wel eigenlijk) en daarom is het vind ik ook wel logisch dat zo'n vraag gesteld wordt. Mijn antwoord zou dus zijn: Kan heel goed dat je hem gezien hebt, ik zou zeggen vergelijk de filmpjes en plaatjes nog eens met je gedachten. Het zou best kunnen zijn dat je hem zag... :)

Bericht hierboven

• eelcoo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08-2025
*eelco kan er over meepraten...

Ik heb hem ook gezien 8-)
achter z'n laptop

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-08 12:34
Ik denk dat Femme toch niet zomaar een persoon is. Hij heeft met tweakers.net de grootste hardware/overclock site opgezet van nederland. Daardoor wordt hij als een soort trendwatcher/guru whatever gezien. Dat is net zoiets als Anand (van Anandtech) en Tom Pabst (d8 ik van Toms hardware) en zo zijn er nog wel wat. Dat is nou eenmaal het directe gevolg van het opzetten van zo'n site. De mening van zulke personen is voor veel mensen van doorslaggevend belang voor aankopen van hardware etc.. Het is net zoiets als bekende zanger/zangers zijn of zoiets.
--------------------------------------------------------------------------------
WOW!!! Misschien heb je femme wel gezien! Mag ik een handtekening van je?
Dat vind ik dus zielig. De starter van dit topic ziet femme als zijn grote 'voorbeeld' en dan hoef je hem niet zo af te zeiken. Waarschijnlijk heb jij ook wel een persoon die jij ziet als voorbeeld, en dan vind je het ook leuk om hem/haar irl te zien (je zult wel ontkenne, en dan vind ik je dus nog zieliger, maar goed) en dan wil je dat ook tegen iedereen vertellen, en dan vind je het ook niet leuk als iedereen je loopt af te zeiken.

En die stellingen van 'Femme is ook maar een gewone jongen' klopt helemaal, maar dat geld ook voor alle pop artiesten, acteurs, kunstenaars en andere personen die in dit rijtje passen, maar mensen betalen wel grof geld om naar concerten/bijeenkomsten te kunnen waar deze mensen staan, en daar hoor je niemand over.

Het is in de huidige maatschappij zo, dat als iemand een bijzondere prestatie verricht (goed zingen, groot bedrijf op richten, goed acteren en dus ook een grote/goede website opzetten) wordten gezien als voorbeelden. Daardoor zijn mensen zogenoemd fan van deze personen.

Ik geef er verder niet om of ik femme of wie dan ook heb gezien, maar ik wil dit gewoon ff kwijt, want ik vind dat hier wel zulke zielige reacties staan.

• Porto_IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-06 09:05
Britney!, zielig mens maar ik moet eerlijk toegeven dat ik haar keihard zou nemen ;-)
En ja noem me maar een pedo! ;)

Femme? die zoekt het zelf maar uit, met de tijd dat ie in tweakers.net moet steken lijkt het mij dat zijn rechterhand zijn allerbeste vriend is op het moment :)

Verwijderd

Laat een mens in zijn waarde a.u.b. De een is idolaat van lolita's (of ze nu Britney of Buffy of weetikveel heten) de ander van tech-guru's. Nou en ? Wees blij dat iemand een idool heeft i.p.v. met scooter en GSM op straat hangt.
Wat IK zielig vind is mensen uit puur machismo afzeiken. Zeikerds !

Verwijderd

FEMME !!! RICK !!!! FLORIS !!! Hebben jullie mij ook gezien? Ik ben namelijk een vaste T.net bezoeker en die zijn uiteindelijk de oorzaak van jullie suc6. Dus ik hoop dat de rest van de T.net bezoekers ook een keer de eer hebben om mij te kunnen ontmoeten ! >:)

Hmm....ow nee, ik was niet op de HCC.... :9

:r :r :r :r }:O Boeiuh !
Pagina: 1