Ik heb afgelopen week, na lang wachten, eindelijk mijn nieuwe PC compleet gekregen. Ik vol goede moed alles gisteravond in elkaar gezet. Alles loopt mooi en start op. Ga ik XP installeren, zie ik bij het blauwe scherm al allemaal rooie puntjes in beeld, verder niet erg.
Toen de videokaart meer kleuren moest gaan weergeven ging het mis. Beeld versprong en het werd in gespikkeld geheel, allemaal groene vlakjes. Kon de tekst amper meer lezen op het scherm. Wordt hij nou te warm of is het geheugen gewoon brak? Ik heb er geen screenshot van kunnen nemen omdat ik nog niets op de HD had staan.
Genoeg koeling is aanwezig, 2 intake en 2 outake fans. Aan de voeding kan het ook niet liggen, die ik zwaar genoeg.
System specs:
AMD 2500+
Asus A7N8X Deluxe
1 GB intern PC2700 Twinmos
Club3D ATI Radeon 9700pro
Zalman 400Watt voeding
Toen de videokaart meer kleuren moest gaan weergeven ging het mis. Beeld versprong en het werd in gespikkeld geheel, allemaal groene vlakjes. Kon de tekst amper meer lezen op het scherm. Wordt hij nou te warm of is het geheugen gewoon brak? Ik heb er geen screenshot van kunnen nemen omdat ik nog niets op de HD had staan.
Genoeg koeling is aanwezig, 2 intake en 2 outake fans. Aan de voeding kan het ook niet liggen, die ik zwaar genoeg.
System specs:
AMD 2500+
Asus A7N8X Deluxe
1 GB intern PC2700 Twinmos
Club3D ATI Radeon 9700pro
Zalman 400Watt voeding