[PC] Dransik

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:47
Ben je diablo2 een beetje zat? Of wil je andere afleiding af en toe ( Simon )
Neem eens een kijkje op www.dransik.com

Het is een verder geavanceerde game, met veel meer mogelijkheden om je character op te bouwen.
Wel zijn de graphics wat minder, maar dat bederft de het spel helemaal niet

Dus naast het feit dat je constant vecht tegen monsters, kan je hier ook besluiten om te gaan "farmen" of hout hakken/bewerken, e.d.

Het is wel dat je de eerste 30 dagen gratis kan spelen en daarna ALS je verder wilt spelen dien je te betalen. Magoed een ander spel moet je ook kopen

Ik speel op de "sanctuary" server.

Zijn er vragen dan hoor ik die graag.

White Dust
Ik maak deze topic zoals ik vind dat ik ze voldoende informatie geef. Als jij vind dat het beter kan dan zeg ik "ga je gang".
Ik word hier een beetje moedeloos van, ik probeer namelijk de mensen hier op de hoogte te brengen van een ander spel en jij vind dat de topic beter en beter moet.
Laat maar zitten sluit deze topic ook. Ik zal in me achterhoofd houden dat de community hier niet andere spellen wenst te zien :S

• UDuckling5
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-12-2021

UDuckling5

Nachteend

Stond deze niet op slot?

[rml][ PC] Dransik[/rml]
Dransik

Juist ja :)

[ Voor 74% gewijzigd door UDuckling5 op 05-07-2003 14:50 ]

Flap

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

White Dust zegt
Heb je de sluit message van het vorige topic wel gelezen?
[...]
Graag een iets betere startpost, aangezien het spel niet tekst based is kun je gerust wat meer er van maken ;)
Ik geloof dat White Dust van mening is dat je een iets uitgebreidere startpost mag hebben. Ik kan uit zijn laatste sluitpost opmaken dat hij graag wat plaatjes zou willen hebben en een beetje meer uitleg over het spel :)
Ik zou als ik jou was even contact opnemen met White Dust, hem vragen wat hij graag zou zien en dan een nieuw topic openen of deze verbouwen :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
anc schreef op 05 July 2003 @ 14:48:
White Dust
Ik maak deze topic zoals ik vind dat ik ze voldoende informatie geef. Als jij vind dat het beter kan dan zeg ik "ga je gang".
Ik word hier een beetje moedeloos van, ik probeer namelijk de mensen hier op de hoogte te brengen van een ander spel en jij vind dat de topic beter en beter moet.
Laat maar zitten sluit deze topic ook. Ik zal in me achterhoofd houden dat de community hier niet andere spellen wenst te zien :S
Je gewoon aan de policy houden is ook voldoende hoor :)

Aanvullende FAQ en policies Spielerij

[ Voor 5% gewijzigd door M@NIC op 05-07-2003 15:01 ]

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Aangezien ik persoonlijk wordt aan gesproken wil ik ook even reageren (sorry M@NIC :P).

anc, ik wil graag andere spellen zien, geloof me. M'n voorliefde ligt bij de RPG en MMORPG is alleen maar een leuke voort borduring daar op.
Maar, we willen in SGD wel een iets uit gebreide topic starts zien, wat de sticky boven aan de pagina ons ook vertelt. Post gewoon eens het verhaal achter het spel, een aantal screenshots (en aangezien het geen text based spel is bestaan er echte screenshots), kosten voor het spel per 1/2/3 maand (meestal krijg je ook nog wat korting als je gelijk voor meerdere maanden betaald), etc.

Als je niet meer info wilt geven kan er moeilijk over worden gediscussieërd.

Dit topic is gesloten.